El número 14 de Benzina, ja l’he pogut comprar el 6 d’abril de 2007, a Tossa; és a dir, sembla que ja es nota positivament que la distribució de la revista millora, com s’explica a la pàgina 4 de la revista, en resposta a una lectora. Per cert, val la pena que responguem a la crida que ens fan des de la publicació i els fem saber els quioscos on l’hauríem de trobar i no hi sigui.
Robert Altman encapçala l’apartat de Cinema en aquest número d’abril. En un dossier de quatre planes, Xavi Serra repassa la trajectòria d’aquest creador atípic i irreductible del cinema americà.
Per seguir, cal anar a "Vull llegir la resta de l’article"
Imma Merino parla de Bamako, a l’article titular "Africa, de cara", tot remarcant que el cineasta africà Abderrahmane Sissako hi posa en escena un judici imaginari a la Banca Mundial i a l’FMI.
De la roda de premsa amb què Gregory Nava presentà Bordertown / Ciudad del silencio / Les oubliées de Juárez al Festival de Berlín, en fa un resum Carlos Jesús González Díaz.
Àlex Gutierrez dedica "El fotograma del mes" a The Big Lebowski / El gran Lebowski, de Joel Coen.
Sempre sensible als festivals de cinema que s’organitzen a casa nostra i particularment al de Cinema Asiàtic de Barcelona, la redacció de Benzina ens presenta la novena edició del BAFF, que tindrà lloc del 27 d’abril al 6 de maig.
La columna d’opinió de Joan Pons, amb el títol "A l’Ala est de l’ala oest", va sobre la mandra que li fa anar a veure pel·lícules de política-ficció o reconstruccions de vides i fets polítics.
Per la seva banda, Sebastià Alzamora dedica no ja una columna, sinó tota la seva pàgina d’opinió a dos poetes: Lynch, Palol.
Pel que fa a les crítiques cinematogràfiques publicades en aquest número:
I el contingut de cinema a Benzina d’abril el completen les seccions sobre DVD, notícies i puntuació estelar de les estrenes; per bé que, a la pàgina 87, amb un article de Neus Miró, parla de la mostra que Barcelona acull fins a l’1 de maig de 2007, d’una selecció de l’obra pictòrica de Vilhelm Hammershoi i obre cinematogràfica de Dreyer a partir de fragments de totes les seves pel·lícules.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!