Club 7 Cinema

Un blog de Salvador Montalt

25 de setembre de 2011
0 comentaris

Notícies de Sitges 2011

Del 6 al 16 d’octubre de 2011 tindrà lloc la 44a edició del Festival de Sitges i aquestes setmanes prèvies, com és natural, el certamen està generant tot de notícies.

Ja s’ha publicat el programa de Sitges 2011. Des de dimecres, ja podem consultar-ne la graella de projeccions, en pdf i al web.

The Thing, de Matthijs van Heijningen Jr, clourà Sitges 2011. Es tracta d’una preqüela del film homònim de John Carpenter.

Coppola, Kevin Smith i el duo Alexandre Bustillo i Julien Maury completen la secció Oficial Fantàstic. Avançament de la programació, en què es destaca la selecció de Twixt, de F.F. Coppola; Red State, de Kevin Smith, i Livide, d’ Alexandre Bustillo i Julien Maury.

Bryan Singer, Gran Premi Honorífic de Sitges 2011. Quim Casas el va dur a Sitges de jovenet, perquè presentés a Seven Chances Public Access; ara, amb una important trajectòria a l’esquena, el certamen li ret homenatge amb el Gran Premi Honorífic.

Els espots de la 44a edició de Sitges. Rafa Antón, director creatiu de l’agència China i responsable de les campanyes dels últims deu anys, va presentar l’espot d’aquesta edició, conjuntament amb el director del Festival, Ángel Sala, i de la mà d’un dels patrocinadors de Sitges 2011, cervesa Moritz. Podem veure’l, clicant aquí [Espot Sitges 2011]

Casa Asia: una especial atenció al cinema oriental. Tota una secció oficial hi dediquen, amb 9 films!

‘Melancholia’ de Von Trier i ‘Contagion’ de Soderbergh encapçalen una espectacular SOF Panorama. Per què em sembla que Malenconia, de Von Trier, amb el seu nihilisme que només troba la pau en el bell i terrible final de tot plegat, serà -amb diferència- la gran pel·lícula de Sitges 2011?

Noves Visions 2011: selecció exquisida. Això diu l’organització… I és que sí, per exemple, hi han programat El dia que ell arriba (amb la seva peculiar estructura temporal), però també Arirang, de Kim Ki-duk (que pertany al concepte de “terror” o “fantàstic” no pas com a gènere sinó com a qualificatiu, pel que es veu).

FOTO Malenconia, de Lars Von Trier

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!