Canes 2011 (flaix d’urgència): els films d’Un Certain Regard

Aquest matí ha tingut lloc a París la roda de premsa en què Gilles Jacob i Thierry Frémont, president i delegat general del Festival de Canes, n’han presentat la 64a edició. Més enllà de les línies mestres d’enguany i de la composició dels jurats, el que més interessa d’aquesta convocatòria és la llista de films que conformen la selecció oficial.

Ho recullo en una sèrie d’apunts que, a tall de flaixos d’urgència, reflecteixen la programació, respectivament, de la Competició, Fora de Competició i Sessions Especials i Un Certain Regard. Més endavant i a mesura que se’n sàpiga la programació, publicaré els respectius flaixos sobre Canes Curtmetratges i Cinéfondation, Cannes Classics i Al voltant de la selecció oficial.

Posteriorment, publicaré un comentari general sobre la selecció oficial (decepcions, alegries, tendències que s’hi veu, etc.) i apunts més treballats, amb enllaços sobre cadascun d’aquests films.

Canes 2011 (flaix d’urgència): la programació d’Un Certain Regard

The Hunter
, de Bakur Bakuradze

Halt Auf Freier Strecke, d’Andreas Dresden

L’imperi (Hors Satan), de Bruno Dumont

Martha Marcy May Marlene, de Sean Durkin —opera prima

Les neiges du Kilimandjaro, de Robert Guédiguian

Skoonheid, de Olivier Hermanus

The day he arrives, de Hong Sangsoo

Bonsai, de Cristian Jimenez

Tatsumi, d’Eric Khoo

Arirang, de Kim Ki-duk

I ara on anem?, de Nadine Labaki

Loverboy, de Catalin Mitulescu

Yellow Sea, de Na Hong-jin

Miss Bala, de Gerardo Naranjo

Treballar cansa, de Juliana Rojas i Marco Dutra —opera prima

L’exercice de l’état, de Pierre Schoeller

Toomelah, d’Ivan Sen

Olso, 31 d’agost, de Joachim Trier

Inquiet, de Gus Van Sant  —inauguració Un Certain Regard—

***

FOTO © Festival de Cannes Element de la imatge gràfica del certamen

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *