Els viatges són per compartir

Relat de les nostres experiències

Caminant per l’illa de La Palma

13 de setembre de 2013
Sense categoria

Perquè l’illa verda?Gairebé cada any intentem fer un breu viatge d’entre 10 i 12 dies a finals de setembre o primers d’octubre. Els dos anys anteriors varem caminar pels Dolomites, i aquest 2013 ja tocava canviar. Tothom ens parlava molt i molt bé de l’illa verda, amb bons recorreguts, camins ben senyalitzats, paisatges fantàstics i

Llegir més

18/10/2010 Tulum. Això si que són vacances!

19 d'octubre de 2010
Sense categoria

Tulum, a l’est de la península del Yucatan. A 150 Km. de Cancun, un paradís caribeny. Des de Mérida i voltants vam arribar-nos fins a Campeche, una tranquil·la i acolorida ciutat del Yucatan (l’expresió “..campechano” ve de caràcter cordial i tranquil dels vilatans de Campeche).De Campeche vàrem anar directament a la darrera etapa del viatge: Tulum i

Bosc de Manglars a Celestu

14 d'octubre de 2010
Sense categoria

Tot passejant pels manglars de Celestun, a l’oest de la península del Yucatan i a 90 Km. de la ciutat de Mérida. En la reserva de la biosfera dels entorns de Celestum, sols sentint els crits del ocells i la pau de la frondositat dels manglars.La base la tenim a Mérida, també ciutat virreinal, però

09/10/2010 Ja tornem a estar a Mexic

10 d'octubre de 2010
Sense categoria

La vida nos da sorpresas, sorpresas nos da la vida… Tot volant de Managua a Cancun, una nit a Ciutat de Panamà. L’avió que surt de Managua surt estranyament puntual. Ens ha de portar a Cancun fent escala a Ciutat de Panamà. No portàvem ni mitja hora de vol que l’avió rep un impacte als

05/10/2010 Corn Island i Little Corn Island

7 d'octubre de 2010
Sense categoria

Com en el cinema, hi han illes del Carib de sèrie A i B. Les de Nicaragua, com no podria ser d’altra manera coneixent el pais,  son, en general,  d’aquesta darrera classe. La foto adjunta correspon,  però, a la Illa Petita de Corn Island (Carib sèrie A) Volar de Managua al’illa més gran (Corn Island)

01/10/2010 Rio San Juan

2 d'octubre de 2010
Sense categoria

En tot viatge sempre hi han llocs i moments que sobresurten dels altres. Segurament aquests dies que hem passat al refugi Bartola, a la vora del Rio San Juan és un d’aquests. Després d’una nit al Ferry entre la Illa d’Ometepé i el poble de San Carlos, agafem una “panga” (lanxa-bus) i baixem unes dos

Llegir més

27/09/2010 Illa d’Ometepe (Nicaragua)

2 d'octubre de 2010
Sense categoria

Des de l’Illa d’Ometepe. Afectats per una tormenta tropical, a 89% d’humitat i 30º de temperatura. Sense llum i sense Internet. Això són vacances! L’illa d’Ometepe és la segona escala de Nicaragua. Haurem de ser molt breus: Ometepe és una illa de 275 Km. quadrats amb dos grans volcans. Una a cada punta: El Concepción

21/09/2010 Granada (Nicaragua)

22 de setembre de 2010
Sense categoria

Si existeixen els amors a primera vista, Granada n’és un.(a la foto surt l’Antoni, que ja li tocava) Ahir 20 de setembre sortim d’Antigua a mig matí. Aeroport de Ciutat de Guatemala i vol a Managua (Nicaragua).Arribada a Managua, tràmits duaners, càlcul dels dies que podem dedicar a Nicaragua i compra del vol de sortida

19/09/2010 Antigua

20 de setembre de 2010
Sense categoria

Per fi a Antigua després de quetre dies per les muntanyes dels Cuchumatanes Partint de Huehuetenango visitem els poblets de Todos Los Santos, Sacapulas, Nebaj i Cotzal, tots ells dins de l’àrea compresa de l’anomenada serra de Los Cuchumatanes. Hem pogut conèixer una mica millor la Guatemala rural amb paisatges de muntanya força espectaculars. Això

Llegir més

14/09/2010 Palenque – Huehuetenango (Guatemala)

15 de setembre de 2010
Sense categoria

Una vegada visitat Palenque i environs, ja hem travessat la segona frontera. Ja sóm a Guatemala. Els archifamosos restes arqueològics de Palenque segueixen sent una meravella (adjuntem foto). Com bons catalanets, a les vuit del matí ja érem al jaciment i varem poder gaudir-lo ben bé un parell d’hores amb relativa soledat.  La boira de

10/09/2010 Oaxaca – San Cristobal de las Casas – Palenque

11 de setembre de 2010
Sense categoria

Amb gran pena hem deixat Oaxaca enrrera. Ara enfoquem cap a Guatemala, tot fent una petita marrada per visitar Palenque. A Oaxaca ens hem trobat molt bé, quasi com a casa. Ahir vàrem visitar Monte Alban, a 10 Km. de Oaxaca. Són uns jaciments pre-hispànics d’una extraordinària elegancia, i en un estat de conservació molt

09-09-2010 Oaxaca

10 de setembre de 2010
Sense categoria

Tothom ens havia parlat molt bé d’Oaxaca. I teníen raó. El trajecte amb bus de Mazatlan a Oaxaca va durar fet i fotut (vàrem haver de passar obligatòriament per Mèxic DF) 23 hores. ( quasi un dia ficats a dins del bus). Han valgut la pena. Oaxaca és una ciutat explèndida, amb una plaça central

07-09-2010 de Mazatlan a Oaxaca

7 de setembre de 2010
Sense categoria

La vida del viatger és molt dura i imprevisible. A vegades tens uns plans i els has de canviar….. Si volíem arribar-nos a Nicaragua després de la part pendent de Guatemala havíem de suprimir alguna cosa, o intentar anar una mica més ràpid. Doncs per bé o per mal ho haurem de fer si o

De Guaymas a la Baja California

7 de setembre de 2010
Sense categoria

De Guaymas (encara a l’estat de Sonora) amb Ferry a  Santa Rosalia (ja a la Baja Califòrnia). Anar baixant poc a poc fins a La Paz, la ciutat  més al sud de la Baja. Després d’una nit en un mini Ferry en el mar de Cortes, desembarquem a Santa Rosalia ( a les 7 del matí, poca broma!). Sense solucióde