Cafè amb llet

Cafè sol, amb llet de vaca, de soja. Hi han mil opcions!

23 d'octubre de 2018
0 comentaris

Els 6 dissenys de Wayfinding més enginyosos

Quan parlem de Wayfinding ens referim a aquelles senyalitzacions interiors que ens ajuden a trobar el camí  a través de dissenys del rètols. S’inclouen tècniques tals com a projeccions, sistemes modulars i l’ús de llums de neó.
Avui us portem els dissenys de way finding més increïbles i innovadors que hem vist fins ara. El realment difícil d’això és comunicar eficaçment l’informació rellevant, demostrant al mateix temps els valors de marca.

Iberia Pont Aeri
Agència: Signes
Client: Iberia
En aquest cas, signes va haver de fer els nous panells de senyalització per a l’empresa aèria, Iberia. El seu disseny en color vermell fa que es pugui identificar ràpidament i que no tingui perduda per als usuaris.

 signes-13

signes-14

signes-15

V&A Ceramics Galleries: Identitat i interpretació de gràfics i senyalització.
Agència: Cartlidge Levene
Client: Victoria & Albert Museum
La galeria de ceràmica en el museu V&A, és una part clau del programa del museu per la restauració, el disseny i la renovació de les seves ceràmiques. Cartlidge Levene va ser contractat per treballar al costat dels arquitectes de la companyia Stanton Williams per dissenyar la primera fase de l’exposició. La seva missió va ser dissenyar la identitat de la galeria i la serigrafia d’aquesta part del museu. Un sistema d’etiquetes actualitzable integrades en la part inferior de les vitrines ens dóna una informació general del que estem veient, mentre que una tecnologia interactiva explica el procés d’elaboració de la ceràmica.

signes-1

signes-2

signes-3

 

Falls Creek: Senyalització i disseny
Agencia: Buro Nord
Client: Falls Creek Resort
A causa de l’ubicació en la qual es troba el Resort Falls Creek, es requeria d’un sistema d’orientació per ajudar als clients a orientar-se per l’estació d’esquí i el recinte. Un sistema modular de tipus de signes va ser creat per proporcionar una informació amb una àmplia varietat d’adreces. El disseny té com a objectiu oferir la màxima visibilitat possible alhora que dona informació rellevant per a l’usuari. El sistema és eficient, utilitzant un nombre mínim d’elements, alhora que va minimitzar els requeriments de producció.

signes-4

signes-5

signes-6

 

DN&CO
Agencia i client: DN&CO
DN&CO és una agència de màrqueting i disseny. La companyia es va traslladar recentment a una altra ubicació, prop dels seus potencials clients, i en el nou estudi era necessari crear una mescla nova entre disseny i estètica. Aprofitant la seva gran façana uniforme, van crear un sistema en el qual poder reconèixer l’agència a peu de carrer. L’essència de la tipografia va ser concisa, segura i irreverent.
signes-8
signes-7
UAL Neó
Agencia: Alphabetical
Client: Universitat de les arts a Londres
La universitat de les arts de Londres va convertir la seva planta baixa en un nou espai d’exposició d’art obert a tothom. Per ajudar al públic a localitzar l’entrada es necessitava un senyal que va ser creativa i il·luminada en forma de pot de pintura.
signes-9
signes-10
Tate Modern
Agencia: Cartlidge Levene
Client: Tate
Els tancs d’oli en la Tate Modern han estat reutilitzats com un museu d’art modern. Es va desenvolupar un llenguatge gràfic per la señalització i interpetació. Al seu torn es va adaptar a l’estètica industrial del lloc. Dues simples senyalitzacions es van utilitzar per al llenguatge gràfic: projecció i cartells flotants. Tots dos són mètodes directes d’aplicació que revelen les superfícies contornejades.
signes-12
signes-11

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!