L'Altra Ràdio

La cultura audiovisual a l'abast de tothom

6 de maig de 2009
Sense categoria
0 comentaris

Resultats del concurs Sentits en 2 minuts

El programa “L’altra ràdio a l’escola” amb la col·laboració del Departament d’Educació de la Generalitat i Podcatalà han rebut 127 de treballs, de 30 centres educatius, en  la primera edició del concurs Sentits en 2 minuts, l’objectiu del qual era *fomentar la creativitat i l’originalitat del llenguatge radiofònic entre els joves.  *La convocatòria demanava una peça radiofònica original, de dos minuts, amb els sentits com a temàtica.

Totes les creacions presentades es poden escoltar a la pàgina web: www.xtec.cat/sentitsen2minuts.

Els treballs guanydors de la priemera edició han estat els següents:

CATEGORIA INFANTIL I PRIMÀRIA
1r PREMI Títol: La Comunicació: converses aqüàtiques i terrestres.  CEIP Antoni Brusi de Barcelona.
2n PREMI Títol: Experimentem tocant  CEIP El Despujol de Les Masies de Voltregà.
3r PREMI Titol: Qüestió de confiança. CEIP Les Pinediques, Taradell.

CATEGORIA SECUNDÀRIA
1r PREMI Títol: Conte dels sentits. Institució Montserrat de Barcelona.
2n PREMI Títol: Camí. Institució Montserrat de Barcelona.
3r PREMI Títol: Força elemental. IES Barri Besòs de Barcelona.  

CATEGORIA LLIURE
1r PREMI Títol: Ràdio Héctor, la ràdio dels sentits d’Hèctor Abela i Arbués.
2n PREMI Títol: Joc de Falda de Moisès Bruch i Figols.
3r PREMI Títol: Estrés-relaxació de Maria Dolors Amorós i Sáez.
 
VOTACIÓ POPULAR
1r PREMI 117 vots.Titol: La por. CEIP La Rosella de Viladecavalls.
2n PREMI 88 vots. Sense títol. Adriana Mira i Alabreda.
3r PREMI 75 vots. Em sentiran. CEIP Font del Roure de Masquefa.
 
MENCIONS ESPECIALS
El jurat acorda fer dues  mencions especials en la categoria de secundària al conjunt de treballs presentats pels alumnes arribats de diverses parts del món dels l’IES Júlia Minguell, de Badalona, i de l’IES Rafael Campalans, d’Anglès (Girona). En aquestes peces sonores els alumnes expliquen en català les seves primeres experiències a les aules o a les seves localitats de residència. Pel contingut emocional dels treballs presentats i el nivell força alt d’expressió oral d’aquests alumnes de les aules inclusives i  d’acolliment el jurat creu que mereixen una menció especial.

A la categoria d’infantil i primària el jurat fa una menció especial a l’elevada participació dels  alumnes de 6è i 5è de primària del CEPSA Oriol Martorell, de Barcelona, que han presentat una trentena de peces.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!