Els mitjans gironins es posen al dia a la xarxa. Coincidint amb la setmana de les Fires de Sant Narcís,
Diari de Girona completa el redisseny digital. Amb domini
.cat,
Diari de Girona estrena disseny i aposta pel 2.0. Una altra capçalera d’
Editorial Prensa Ibérica a les comarques gironines, però, se li havia avançat dies enrere en canviar la maqueta a Internet. És el setmanari
Empordà, que mostra una presentació més aconseguida, tot i que el punt de partida ve a ser el mateix. Potser és qüestió de rodatge. El blanc està de moda. I els blocs (propis o aliens) i els vídeos, encara que aquests últims siguin de
YouTube, són imprescindibles. Les eines per afavorir la participació i diàleg amb els lectors s’imposen. Una manera d’obrir els mitjans, aproximar-los als lectors, i també d’intentar augmentar els consums.
Sense marxar de les comarques gironines, el jove periodista Joan Guirado llença el digital Hora Garrotxa, que neix amb tres edicions locals. El periodisme gironí es mou a Internet.