Saül Gordillo www.saul.cat

Bloc sense fulls

17 de febrer de 2005
Sense categoria
0 comentaris

El publicista de ZP critica Joan Clos

Juan Campmany, creatiu que presideix Tandem DDB, és l’autor de la marca ZP i va dirigir la campanya publicitària del llavors candidat socialista a la Moncloa José Luis Rodríguez Zapatero. Acaba de publicar un llibre -«El efecto ZP» (Planeta)- en què explica l’estratègia que va dur el PSOE al poder, contra tot pronòstic. Campmany (Barcelona, 1944) afirma avui en una entrevista a El Periódico que «Aznar va ser millor publicista de Zapatero que jo». En la mateixa entrevista, i arran de l’a crisi del Carmel, sosté que l’alcalde de Barcelona, Joan Clos (del mateix partit que el seu client Zapatero), s’ha equivocat en la gestió del Carmel. «Clos hauria d’haver passat el dia a dia (de l’Ajuntament) al tinent d’alcalde i haver muntat una oficina permanent al Carmel. Havia d’atendre la gent. Salvant les distàncies, recorda el que va passar l’11-M, quan el Govern es va quedar al despatx, donant explicacions a distància. ¿Què va fer Giulianni (llavors alcalde de Nova York) l’11-S? Posar-se el casc de bomber i anar a les Torres Bessones. Perquè la gent confiï en tu, has d’estar amb la gent. O hi ets o no hi ets.» Jo no hi afegiria res més.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!