Lauma és una formació de pop delicat que fa un any i mig van editar el seu primer disc Portraits, i que han estat els encarregats d’encetar la temporada de concerts a La Sargantana amb un concert íntim que ens ha fet acabar la setmana d’una manera dolça i tranquil·la.
Lauma s’ha presentat en format de trio, amb Laura Matamala a la veu, David Bayés al contrabaix i Jaume Martínez a la guitarra. Un nou format que ha fet les delícies dels assistents que han pogut repassar les cançons d’aquesta banda badalonina, a més de descobrir nous temes i fins i tot tenir l’oportunitat de posar-li nom a una cançó! Un concert que s’ha adequat a l’espai, creant un clima tranquil i personal, escoltant unes cançons que parlen de la vida, de les aventures quotidianes que dia rere dia vivim.
En format de trio, Lauma sona diferent, sona a pop amb aires de jazz, amb una guitarra que ens marca el camí a seguir, un baix que ens marca el ritme i la fantàstica veu de Matamala que acaba sent la millor acompanyant en aquesta aventura sonora.
Badalona compta amb un teixit musical i artístic destacat i Lauma n’és un exemple, de bona música i de feina ben feta.
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!