Roda de calls

bloc d'enduro

Lliçons d’enduro amb Gio Sala a Moto.it

Un dels noms de l’enduro de les darreres dècades, l’italià Gio Sala, és el protagonista de la sèrie Lliçons d’enduro i que podeu trobar a la web italiana Moto.it. Són un seguit de vídeos per aprendre a conduir una moto d’enduro i disputar una cursa.

El vídeo que acompanya aquest article és el quart de la sèrie (el darrer a hores d’ara) i exposa com corre un cros-test. El pilot que fa les proves tot seguint els consells de Sala és l’ex-campió d’enduro italià i actual instructor federal de la FMI, Aimone dal Pozzo. També s’ha tractat les pujades, la posició a la moto o com superar obstacles. Els vídeos són en italià subtitulats en anglès.

Una oportunitat per aprendre i millorar la conducció enduro amb un professor de luxe!

Font: www.moto.it (Traducció automàtica al català i versió original – italiano).



Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Aquesta entrada s'ha publicat dins de Pilots | s'ha etiquetat en , per rodadecalls | Deixa un comentari. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent