Resposta a Pere Pladevall

La capacitat de
malabarisme del PSC de Sant Feliu de Codines arriba a extrems inimaginables. En
menys d’un mes han passat de presentar una
proposta d’autopista de cinc carrils amb un acte públic amb el diputat
del PSC Jordi Terrades, a ara fer veure que això és un projecte que arriba per
inspiració divina i que un ser sobrenatural ens vol imposar. Per puntualitzar:

1.- El projecte de
nova autopista de Sant Feliu de Codines neix de la conselleria de PTOP d’en
Joaquim Nadal. Modifica el traç originàriament programat pel govern de la
Generalitat de CiU que era de tres carrils i que connectava amb l’eix
transversal.

2.- Ni l’Ajuntament
ni l’alcalde han amagat res. Simplement encara és hora que el govern de la
Generalitat informi a l’Ajuntament de la totalitat i abast del projecte.
Informació que segurament no ha donat perquè es tracta d’un projecte fet
unilateralment des del Departament de PTOP.

3.- El PSC local,
amb una absoluta manca desconsideració presenta un projecte del govern de la
Generalitat, el 13 de març. Un projecte amb cinc carrils. I no ho fa per
informar la gent que fes al·legacions a un projecte que feia el propi PSC, si
no per apropiar-se’n.

4.- L’Ajuntament en
assabentar-se de l’abast del projecte va fer un informe defensant la variant originària
de 3 carrils i rebutjant la nova autopista que a més es va aprovar al passat
Ple municipal unanimitat. Aquest informe va ser presentant a la població el
passat 11 d’abril acte en el qual hi eres, per tant el dir que s’ha volgut
amagar és faltar la veritat.

5.- Pel que fa a
l’argument de la Moció que vau presentar al Ple tothom sap Pere que va ser
després d’una tensa reunió del PSC en que es va decidir -en contra teu-
defensar el NO a l’autopista.

6.- Pel que fa als
teus comentaris sobre en Felip no val la pena perdre el temps responent. La
gent ja sap que el teu únic mèrit és estar fent de mal alumne de maquiavel tot
el dia.

Dit això la
realitat és que l’autopista que ens planteja una conselleria del PSC és una
autopista per desviar part del trànsit de la C-17
que representarà un increment
dels 11.000 vehicles previstos als 55.000
amb l’autopista i el soroll i la
contaminació que se’n deriven. Volem una variant que ens tregui la C-59 i la
carretera de Gallifa del mig del poble però no volem que ens canviïn una
hipoteca per una de més grossa. Una cosa era la connexió necessària per
facilitar el progrés i treure una via del nucli d’una població i l’altre és fer
una autopista sense tenir en compte ni l’entorn, ni el municipi i que té com a
únic objectiu descongestionar de trànsit la C-17 de l’eix Vic-Ripoll. Volem una
variant no una autopista
.


Aquí teniu un flaix que resumeix la coherència d’aquest personatge

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.