Lliçons sobre les webs i blocs de campanya de les Generals’08

Des
de Multiplica, l’equip del David Bonorat
[Bloc] han analitzat de nou les estratègies a
la xarxa dels partits polítics que es presentaven a les eleccions
generals.
L’estudi – que podeu descarregar aquí
ens no ens deixa gaire bé a cap dels partits i torna a posar l’èmfasi en que la majoria segueixen veient Internet com un
espai de promoció electoral més. Des del meu punt de vista l’estudi ens porta a reflexionar com combinar l’estructura jeràrquica dels partits i organitzacions, amb l’estructura en xarxa de les xarxes socials.

També avui l’amic Xavier Peytibi [Bloc] en el seu bloc destaca un intressant post que ve a reafirmar aquesta tendència a utilitzar internet i les xarxes socials com a “moda passatgera electoral” per alguns polítics. El titular del post es prou significatiu quan explica que el 54% dels candidats han abadonat el seu bloc després de les eleccions. I posa exemples flagrants com Carme Chacón .

Uns comentaris que van el la línia contrària del que va fer ahir Artur Mas [Vídeobloc] que va posar en marxa un canal de participació a través del seu vídeobloc on els ciutdans li podran fer arribar preguntes en vídeo titulat Digues la teva. Fer això tant lluny d’eleccions i d’aquest oportunisme hauria de ser normal però en els temps que corren és glòria. L’amic Rubèn Novoa [Bloc] ja se’n feia ressò ahir.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.