Arrencada 2.0 de la campanya.

Aquesta campanya serà important per moltes coses, però una de les que n’estic més satisfet és de l’arrencada 2.0 de la campanya que estem protagonitzant. De fa anys la campanya a la xarxa és present a les eleccions, però crec que aquesta és primera en que la campanya a la xarxa té un ritme, uns esdeveniments i una personalitat pròpia que ho fa diferent dels altres cops. Ja no es trata de traslladar, amb més o menys encert, la campanya analògica al món digital. Sinó que gràcies a a les xarxes socials la campanya digital és una branca més de la campanya. Potser més petita o més modesta, però és una pota més que té el seu propi llenguatge, ritme i actors. Un exemple és l’arrencada 2.0 que hem iniciat des de CiU.

El dilluns vam començar amb un dinar amb blocaires polítics i membres del col·lectiu de suport al candidat Absolut Mas poques hores abans de presentar la campanya.

Dimarts era el torn del Facebook amb la Festa que va reunir molts dels “amics” d’Artur Mas a la cèntrica cafeteria Zurich de Barcelona. L’acte era una desvirtualització de Mas amb els seus seguidors que ja són una comunitat de més de 10.000 persones, la més nombrosa d’un polític català.

I per últim avui és el torn del Joc de CATivites del Facebook, una innovació política que passa per aprofitar el potencial de la xarxa social més nombrosa del món per fer campanya a favor d’una Catalunya millor amb to distret i divertit.

En definitiva, la campanya serà digital o no serà 😉

Qui més n’ha parlat:

Albert Medran: Artur Mas dina amb blocaires.
Xavier Peytibi: Artur Mas es reuniex amb bloggers
Dessmond: Mas amb els blogaires
BTV: CiU busca la màxima viralitat a la xarxa.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.