Autisme. Trenquem el silenci amb la poesia.

El llibre ara ja és ara una realitat, es titula AUTISME. Trenquem el silenci amb la poesia i Edicions Viena s’ha encarregat d’editar-lo. Recull els poemes de 150 poetes que hem renunciat als drets derivats de l’autoria de manera que els guanys que se n’obtinguin es puguin cedir a les associacions que treballen donant suport a les persones amb autisme.
Abans de Sant Jordi serà a les llibreries i el podreu comprar per només 17€. De moment, però, el dimecres 2 d’abril se’n farà la presentació al Casal de Metge (Via Laietana, 31. Barcelona) a les 7 de la tarda. En aquest acte comptarem amb la presència de la Laura Borràs, Directora de la Institució de les Lletres Catalanes, i de l’escultor Philippe Lavaill i es farà, també, un recital poètic-musical amb poemes del llibre musicats per Salvador Pané.
Mentrestant no teniu el llibre us convido que aneu fent boca i llegiu Des dels teus ulls…, el poema que vaig escriure expressament per aquest projecte. I ja sabeu, pels volts de Sant Jordi serà a les llibreries, no badeu.