Avui 30 de gener 2018 – Defensem el Parlament, defensem la República

Actualització: El President del Parlament de la República de Catalunya senyor Roger Torrent ha decidit ajornar, que no desconvocat, el ple d’aquesta tarda de la investidura del candidat, el MHP Carles Puigdemont per garantir-li tots els seus drets polítics. Seguim empenyent …… la mobilització no s’ha ajornat. Els nostres polítics han d’escoltar la nostra veu. Ténen un mandat que els vam donar amb els nostres més de dos milions de vots.
I un avís als colonitzadors del reino de espaÑa, no feu volar coloms. Esteu ja a punt de caure en el vostre precipici. Temps al temps.
Avui poc text …. 10 d’octubre, 27 d’octubre i ara 30 de gener, la tercera vegada per proclamar a tort i dret que volem que els nostres vots, més de dos milions, tinguin efectivitat i continuem la lluita per implementar la República i el 130è MHP torni al seu lloc.
No oblidem que hem guanyat el referèndum i les eleccions del 21D17, i hi ha majoria absoluta al nostre Parlament, perque el poble així ho va decidir. Hi ha d’altra gent que no ho accepten i ens volen, literalment, trinxar.
Resistir i/o desobeïr. No hi ha cap més alternativa. El reino de espaÑa resistirà ?
Avui tots al Parlament. Sí, estem disposades a defensar-lo, i resistirem.