Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

3 de març de 2019
0 comentaris

YouTube Music: aplicació de YouTube

YouTube Music: aplicació de YouTube

YouTube és el segon cercador més utilitzat d’internet, just per sota de Google. Són milions les persones que recorren a aquesta plataforma, diàriament, amb la intenció de veure vídeos, escoltar música, etc. YouTube va llançar una nova aplicació anomenada YouTube Music destinada a brindar, als usuaris, un millor maneig sobre la música, creant llistes de reproducció dels vídeos que trobem a la plataforma principal.
A l’inici, aquesta aplicació no va brindar resultats resaltantes entre els usuaris, almenys no de manera positiva, s’ha de ressaltar que, com tot el que comença, li faltava guanyar maduresa en comparació a altres aplicacions de música, com Spotify, per donar un exemple . No obstant això, amb el pas del temps s’han anat afegint actualitzacions i s’espera l’arribada d’altres novetats per al futur, que prioritzin l’experiència de l’usuari i millorin la qualitat del servei ofert. Encara que aquesta aplicació compta amb un model gratuït, també es troba un pagament, on no es presentaran anuncis.
Novetats de YouTube Music

Entre les últimes novetats anunciades per YouTube Music, hi ha la funció d’ordenar diferents àlbums per criteris variats, aconseguint ampliar, d’aquesta manera, l’organització d’acord a l’ordre d’inclusió.
Així mateix, cosa que va ser summament demandat pels usuaris, és la possibilitat de separar les subscripcions entre el servei de YouTube clàssic i el servei de YouTube Music.Amb aquesta funció s’aconsegueix diferenciar, de forma contextual, els usos destinats per a cada aplicació, encara que segueixin compartint la credencial d’un únic usuari. Aquesta separació no marcarà, amb notorietat, les fronteres que hi ha entre les dues experiències, a causa que YouTube no té intenció d’apartar YouTube Music de la plataforma i experiència principal. Per això, YouTube va prendre la decisió d’eliminar “Shared History”, funció que ajuntava, sota una mateixa aplicació, l’historial de navegació dels vídeos que eren vistos a YouTube, i els vídeos visualitzats a YouTube Music.

També és important ressaltar que YouTube espera incorporar la funció d’emmagatzemar la música, de manera local a la targeta de memòria dels mòbils intel·ligents, així com ho fa possible Spotify, d’aquesta manera, els usuaris podran escoltar la música sense ser necessari que es trobin connectats a la web segons indica el consultor seo Judith sauch.

Una altra de les noves funcions, és la de poder determinar una preferència en la qualitat de l’àudio, la qual cosa ens guiarà al moment de realitzar una descàrrega, en dependència de si comptem, o no, amb una connexió WiFi.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!