Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

28 d'agost de 2018
0 comentaris

Vols aprendre com aconseguir visites al bloc gràcies a Linkedin?

Vols aprendre com aconseguir visites al bloc gràcies a Linkedin?

Hem de ressaltar que l’objectiu principal de les xarxes socials no és redirigir tràfic a la web, però a través d’elles podem ajudar-nos per augmentar les visites. Després de tot, tenim seguidors que, si tenim una bona estratègia, es troben interessats en el contingut del web. I en estar Linkedin, és una bona opció, així que avui t’explicarem una mica com pots fer que aquesta plataforma per a professionals et sigui un mitjà perquè més persones llegeixin el teu portal.Què és Linkedin?És una plataforma, xarxa social … o com la vulguis cridar que se centra en usuaris des del punt de vista de professionals.

És a dir allà es comparteix informació professional, habilitats, experiències laborals, llocs de treball, s’ofereixen serveis, etc.

¿Com aconseguir visites al teu bloc mitjançant Linkedin?

El major repte que suposa tenir un bloc és aconseguir trànsit per aconseguir visites. I no només passa amb els bloc, sinó que també pot succeir a la web i així poder aconseguir assolir els objectius que ens hem traçat durant l’estratègia de màrqueting.És per això que tot el que tingui a veure amb portar trànsit ens ha d’interessar. En aquest moment aprofitarem a Linkedin, com un camí de tants.

Com ho podem aprofitar?El perfil de Linkedin ha de ser interessantLa marca personal és molt important i és la base de tota xarxa social en la qual et trobis. Per això, has de completar tota la informació que apareix de perfil i parlar sobre tu i els teus èxits. I què té a veure això amb atreure visites a la web? Doncs com més seguidors tinguis major seran les visites a tot el que et pertanyi o comparteixes, entre ells les teves webs. I una forma de tenir seguidors és tenint un perfil atractiu.Fes que et trobin fàcilEn la descripció, és important que facis servir algunes paraules claus, tant en el text com en els títols. I cada vegada que algú et trobi a la xarxa, tindràs l’oportunitat de que algú accedeix al teu bloc.Si aconsegueixes fer que et localitzin amb més facilitat a través de LinkedIn, tens més probabilitats que les persones vulguin buscar informació sobre tu i del teu bloc.Pel que, és molt important que facis ús de les paraules claus que t’interessin en el text, sigui en el títol o en la descripció.

Aprofita els possibilitat que et brinda LinkedIn per ingressar links i dirígelos als llocs què més vols que ressaltin i vols que coneguin.Una vegada que tinguis seguidors! Fes que llegeixin el teu contingut. En Linkedin, hi ha un mur on pots publicar textos, imatges i enllaços, alguna cosa similar a Facebook.

Al cap i a la fi, estem parlant d’una molt excel·lent oportunitat per compartir tot sobre el nostre portal, o d’alguna cosa que considerem rellevància per als contactes.Social Selling Index Una eina a la qual pots treure profit!És una eina que ens brinda Linkedin per saber l’eficàcia amb la qual aconsegueix establir la marca tant personal com professional, per així trobar al públic ideal, etc.

Amb aquesta eina, es pot tenir una idea sobre si l’estratègia que tenim en marxa és l’adequada, o si es deuen produir alguns canvis. Si enforteixes el teu perfil de Linkedin pots tenir per segur que tot el que comparteixis, com ja vam dir anteriorment tindrà més abast i per conseqüències més visites.Utilitza l’opció “enviar a contactes”És una excel·lent forma d’atreure visites, sempre que no soles abusar de les mateixes i ho facis quan vulguis aconseguir usuaris específics que sàpigues que estaven a la recerca d’aquesta informació o, que estiguis conscient que van a agrair la informació que li enviaràs i no ho veuen com a correu brossa.

Has de seleccionar detingudament a qui vols enviar la informacióI no ho dic perquè no molestis a ningú només. Sinó perquè qui vegi la teva informació, la pugui apreciar i esdevenir un seguidor del teu WebSite, que és el que de veritat hem de desitjar.Has interactuar ¡Aquesta és la clau!Hi ha diverses formes d’interactuar a Linkedin i així aconseguir una bona quantitat de visites per la teva web.

1. En els grups

Uneix-te a tots els grups que es trobin relacionats amb els temes del teu interès i participa activament en les converses. Això ajudarà a que tinguis més visites al teu perfil i, que les persones acabin visitant el teu bloc.Alhora, quan estiguis en la conversa, comparteix post del teu bloc. Però evita a tota costa el correu brossa o aconseguiràs l’efecte contrari.Dedica una part del teu temps a buscar grups que siguin del teu interèsEl cercador de LinkedIn sol ser bastant pràctic per localitzar aquests grups, tot i que també et brinda més possibilitats de buscar altres aspectes.Quan tinguis una llista dels grups als que vols unir-te, és recomanable que primer els facis un cop d’ull i comproves quins de tots s’adapta més a les teves necessitats.

2. Amb els contactesDe la mateixa manera que els grups, és important que tinguis una relació amb els teus contactes per mitjà dels estats que solen publicar. Pots compartir enllaços dels post, però repetim, sense fer spam.No tot és publicar! Hi ha regles de contingut de respectarÉs clar, quan publiquis a LinkedIn, has de procurar que s’ajustin a les normes que solen portar al blog: tingues en compte la qualitat, el text clar i contingut que sigui d’ajuda.

Per acabar  segons la experta consultor seo judith sauch, has de tenir en compte que LinkedIn és una eina que et permet ajudar a establir interessos professionals amb els contactes, trobar alguna ocupació i descobrir coses noves, també et permet augmentar l’èxit de bloc gràcies a les visites Això cal aprofitar-ho al màxim !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!