Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

25 d'abril de 2018
0 comentaris

Tendencies Google 2018

Alguns encara segueixen pensant que aquest any definitivament deixaran de fumar, aprendran anglès o aniran regularment al gimnàs. Però deixem d’anar els propòsits d’any nou i ens centrem en el que ens importa, què hem de fer en aquest 2018 perquè Google s’enamara de la nostra web? Quines tendències estan movent en el posicionament orgànic d’aquest nou any? Anem a desgranarlas una per una.

Google està molt preocupat per l’experiència que tenen els usuaris en els llocs mòbils i, per aquest motiu, va anunciar a finals de l’any 2017 que utilitzaria la versió web mòbil com a referència per a la indexació i el posicionament.

I per si fos poc, fa escassos dies Google va confirmar que la velocitat de càrrega d’una web en mòbil ja és un factor important per al posicionament. Algú té alguna pregunta que Google està compromès en un món que els anomenen mòbils primer?

De fet, Google ha inclòs noves recomanacions a la seva pàgina Page Speed ​​per obtenir la millor optimització de les pàgines per a dispositius mòbils. Tens més preocupat per la teva versió d’escriptori que per la mòbil? Google t’està avisant, en 2018 la versió mòbil serà fonamental per obtenir un bon posicionament. ¡Preste atenció!

Si bé, és un aspecte a tenir en compte a l’hora de fer estudis de paraules clau, de generar les optimitzacions de la nostra web i el contingut. Però … en què afecta que una cerca es fa per veu o de forma escrita? Principalmente en la naturalitat de la recerca, quan buscamos per veu deixem de ser robots i en lloc de buscar “sabates dones vermelles” normalment ens buscarem “sabates per a dona de color vermell”.

Es va acabar optimitzant una web per paraules robòtiques. La naturalitat és un factor clau per a Google i per això us donem gràcies, es va acabar el contingut sobreoptimitzat. 2018 és el any d’escriure per a persones i oblidar-nos una mica dels robots dels cercadors segons un consultor seo freelance

Fins fa anys, l’única finalitat d’entrar a Google era acabar per visitar una web que ens donaria la informació que buscàvem. Google cada vegada s’està perfeccionant més i vol que ens quedem a la seva pàgina de cercador i que no sempre tenim que acabar endavant entrant en una altra web per obtenir la informació que buscàvem.

Això passa en multitud de cerques -cada vegada més-. Per exemple, si ara mateix busco “temps a Alacant”, Google ja em mostra una previsió del temps per a la ciutat d’Alacant. Antes igual va acabar a la web d’Aemet o ElTiempo.es, però ja no m’ho fa falta.

I això passa en multitud de recerques, sobretot en recerques com “Què és …”, “Com arribar …”. Tenemos que preparar la nostra web perquè Google pugui llegir correctament i fer-nos preguntes als articles o pàgines que generem per tenir l’oportunitat d’aparèixer en aquest Google Knowledge Graph.

Si generem un contingut de qualitat i treballem per obtenir l’amor de Google, podem obtenir molt trànsit d’aquests resultats de cerca enriquits. ¡És el temps del contingut de qualitat!

En AdWords sempre generem els nostres anuncis de manera que siguin atractius i obtinguin el millor CTR possible. Siempre estem buscant formes d’augmentar el CTR (percentatge de clics).

En el posicionament orgànic mai hem estat realment preocupats per això. Aquesta afirmació no és 100% certa, però sí és veritat que mai ha estat el nostre principal objectiu. Al final, buscábamos generar uns objectius que incloïen les paraules clau a treballar i que eren el més atractius possibles. Però ara, això és fonamental.

Google ja té en compte el CTR dels resultats de cerca per generar el seu rànquing. Que el nostre resultat sigui més atractiu que el de la competència generarà major tràfic i acabarà donant com a resultat, un millor posicionament orgànic per a una determinada pàgina segons un consultor seo.

Si la teva estratègia de SEO estava basada en repetir, repetir, repetir, com si de la comida india es tractés, despídete. Si aquesta estratègia està funcionant fins ara, aviat va a deixar de fer-ho. Google està millorant el seu algorisme Rank Brain a marchas forçades i cada vegada presta més atenció al contingut, als sinònims segons la agencia seo barcelona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!