Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

15 de gener de 2021
0 comentaris

Tendencies del marketing digital per al 2021

Tendències de màrqueting per 2021 segons la agencia marketing digital mentedigital.
Aportar valor a l’usuari. Ajudar a client a resoldre els seus problemes i necessitats. Anticipar les futures demandes del nostre públic objectiu. Adaptar-nos a l’buyer persona. Automatitzar el màrqueting. 
El storydoing Les marques ja no només busquen explicar històries, sinó fer que els usuaris s’involucrin i visquin la seva pròpia experiència. Les estratègies de storydoing parteixen de saber el que volem explicar, el que volem provocar i el que volem aconseguir.
La fragmentació de la televisió OTT Les aplicacions de serveis OTT estan vivint un fenomen semblant a què van experimentar fa anys els canals de televisió: es multipliquen i competeixen entre si. Roku, Amazon Fire TV, Apple TV, Samsung Tizen..
El sector de l’gaming està creixent fins al punt de superar als esports tradicionals, i s’espera que el 2021 generi fins 180.100 milions de dòlars de beneficis. A el mateix temps, els eSports s’estan convertint en un canal publicitari altament demandat i cada vegada són més les marques que els inclouen en les seves estratègies. Tendències de màrqueting per 2021: formats i tecnologies 5) La shoppable TV Després de la revolució de l’streaming, la nova tendència de màrqueting digital és comprar a través de la televisió.
Hi ha diferents formats, com les pantalles de compra secundàries a les quals l’espectador pot accedir amb un clic de comandament, o els codis QR per escanejar amb el mòbil. En realitat, els primers experiments amb shoppable TV es remunten a diversos anys enrere, però creiem que és ara quan la tecnologia i els hàbits dels consumidors estan madurs perquè aquesta tendència de màrqueting es converteixi en realitat.
Els esdeveniments virtuals i la formació en vídeo El coronavirus ha suposat una acceleració de la transformació digital amb el qual no comptàvem abans d’aquest 2020, i una de les conseqüències ha estat la profusió d’esdeveniments digitals. Molts d’ells centrats en la formació per captar i madurar leads potencials. El pas d’esdeveniments físics a digitals no és tan senzill, ja que encara queda camí per recórrer a nivell tècnic ia més fa que es perdi aquesta categoria de “ocasió especial”. La solució està en no intentar copiar els teus esdeveniments presencials, sinó crear una experiència diferent.
 Els viatges de client automatitzats, basats en IA i machine learning Les eines tipus customer data platform ens permeten crear i gestionar viatges de client altament personalitzats, amb emails activats en funció de l’comportament i hàbits de consumidor. Així, podem crear missatges altament efectius que tinguin en compte tots els aspectes rellevants per a cada client. A més, hem d’anar més enllà que la personalització es basi en posar només el nom de l’destinatari a l’inici de l’email. Ja hi ha eines que apliquen la intel·ligència artificial i el machine learning als viatges de el client i personalitzen fins i tot els continguts de l’propi correu electrònic en base a diferents tipus de dades: dades ambientals, de comportament, basats en interessos o un altre tipus de dades.
 La publicitat programàtica en wearables, TV i ràdio La publicitat programàtica és una altra tendència de màrqueting en línia que ha anat cobrant força en els últims anys i que s’està obrint a canals nous: Els wearables, especialment interessants per la gran quantitat de dades que alberguen sobre els seus usuaris. Les plataformes de streaming com Netflix. La ràdio online i els podcast, un altre format de continguts en alça.
L’intel·ligència artificial i la realitat augmentada en ecommerce La intel·ligència artificial i la realitat augmentada es combinen per donar forma a una de les grans tendències de màrqueting de 2021. Gràcies a elles, serà possible personalitzar el procés de les compres en línia, garantir una bona experiència d’usuari i transformar els lliuraments.
La identificació biomètrica La identificació biomètrica, a través de reconeixement facial, de l’iris, de l’empremta dactilar o altres trets físics, està millorant la facilitat i la seguretat dels pagaments digitals, un component clau per a l’expansió de l’ecommerce. 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!