Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 d'octubre de 2018
0 comentaris

SEO On-Page en 5 pasos

 

Com optimitzar la teva web segons la experta en seo barcelona judith sauch:

Per començar aquest article primer has de conèixer que és el famós SEO del que parlen molts, són diversos els que encara tenen dubtes que és i que no aconsegueixen obtenir una resposta més o menys clara. Llavors, el SEO són ​​les sigles del que significa: motor de cerca Optimization o traduït a l’espanyol com: Optimització de Motors de Cerca. El posicionament en cercadors o optimització de motors de recerca és el procés de millorar la visibilitat d’un lloc o pàgina web en els resultats orgànics dels diferents cercadors com Google, Yahoo, Bing, entre d’altres.

El SEO consisteix a aplicar una sèrie de tècniques tant dins (On-Page) com fora (Off-Page) d’una determinada pàgina web, perquè el teu lloc web sigui notat pels diferents motors de cerca més fàcilment. Aquí ens centrarem en la pràctica del SEO on page, però, què és exactament el SEO? El SEO on page, tal com indica el seu nom en anglès “on page”, fa referència a aquells factors que estan dins d’una pàgina web la qual Google té en compte per posicionar (com el contingut), de manera que el SEO oposat es genera de forma externa, com ho són enllaços redirigits a la nostra pàgina. Ara coneixerem alguns consells per aplicar en el SEO on page del nostre lloc amb els quals aconseguirem que el nostre site es indexin més ràpidament amb Google o altres cercadors.

1- Keyword Research per al SEO On Page

Les paraules claus o Keyword, són el principal pas en el posicionament on page del nostre lloc web, però abans de començar a treballar amb elles has de pensar abans Quines són les millors paraules clau en termes de posicionament SEO ?, aquí poden intervenir factors com ho són les cerques globals o locals, frases o paraula exacta. Per treballar de manera correcta les paraules claus pots fer servir com a ajuda Excel, després identificar les paraules claus que puguin ser una oportunitat per al teu negoci. Per exemple, si l’objectiu és que et trobin per la keyword “SEO” hi ha diferents maneres de que els cercadors et trobis, com ho pot ser com a eines SEO, tècniques SEO i infinitats de maneres. Per saber quines són aquestes paraules, termes i frases claus, podem trobar diverses eines. Hi ha tot tipus d’alternatives: online, aplicacions d’escriptori, eines gratuïtes i de pagament, etc. Entre les més destacades estan: SEMRush, Keyword planner de Google AdWords, Sistrix i moltes altres.

2- El Interlinking

El Interlinking o la seva traducció enllaçat intern, “és el conjunt d’enllaços existents entre les diferents parts de la teva pàgina web, és a dir, l’entramat d’enllaços que et permetrà navegar d’una part de la teva pàgina web a una altra”. El enllaçat intern és un procés molt meticulós i que s’ha de realitzar amb molta planificació, de manera que mai cal començar a omplir la teva pàgina web d’enllaços interns sense un estudi previ, recorda sempre en enllaçar els links dels teus continguts que els enllaços que es trobin a la part superior de la teva pàgina web tindran més valor que els enllaços que es troben en la part inferior d’ella. La major importància i ús d’aquesta tècnica és que els enllaços interns serveixen per navegar entre les pàgines d’un mateix domini web. Quan una persona entra al teu lloc, pots fer servir el Interlinking per ajudar a navegar per altres pàgines que siguin d’interès i que al seu torn estiguin relacionades. Això ens serveix per portar a l’usuari fins a pàgines que ens interessin com subscripcions, compres, i això ens ajuda a més a generar més trànsit.

3- Optimitzar la teva Pàgina Web

A l’hora d’optimitzar el SEO d’una web cal facilitar l’permetre l’accés als motors de cerca al nostre contingut, l’algoritme de Google atorga gran importància i força a aquest punt. Assegura’t que la teva web és amigable, els menús són intuïtius i la seva arquitectura és coherent i senzilla. Perquè els usuaris arribin més fàcil i ràpid optimitza coses com ara el títol que és el que més crida l’atenció de la gent: a més d’incloure la teva paraula clau, ha de ser prou atractiu com per incitar a l’clic. L’optimització per a l’usuari mòbil passa per millorar la velocitat de càrrega en primer lloc, i per ajustar el contingut del teu lloc perquè es vegi bé en qualsevol dispositiu. Utilitza URL amigables ja que a Google no li agraden URL complicades, sempre tracta que siguin curtes. Quan fem SEO On Page no és només hem de centrar-nos en el text o la web, les imatges també importen i molt, en ella s’han d’afegir paraules claus tant en el títol, descripció i en el codi HTML de la imatge.

4- Qualitat de Continguts

Per aconseguir que els teus continguts siguin posicionats d’una manera més fàcil i ràpida recorda sempre abans que aquests han de ser originals i ser rellevants. En un món ple d’informació, tot el que publiques ha de tenir un toc característic, que el destaqui entre els altres. alguns consells

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!