Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

8 de juny de 2018
0 comentaris

SEO local

 

Una vegada vaig assistir a una reunió amb un client que (a abreviar) estava qüestionant el propòsit de fer SEO per a les seves ubicacions comercials quan tot el que es podia veure en els resultats de localització de cerca era el local i els anuncis.

Els resultats del seo o posicionament local generalment es mostren quan Google o Bing detecten que el resultat de la recerca més rellevant serà un local. El problema per als propietaris de llocs web que no apareixen en ell és que la majoria de les persones probablement no es desplacin cap avall per fer clic a qualsevol element que es trobi a sota d’aquests resultats.

Això pot fer que fer que el SEO sembli un exercici fectil quan el local del paquet i els anuncis de Google combinats poden ocupar gairebé una quarta part de la primera pàgina de cerca de resultats, segons un consultor seo

Com tots saben en la indústria de cerca, la quantitat de clics disminueix dràsticament a mesura que avança la pàgina que apareix en els resultats de cerca.

Si el seu lloc web es troba a la part inferior de la pàgina un dels orígens organitzats, haurà de quedar-se allí sent molt pacient. Curiosament, hi ha molt poques diferències en la taxa de clics entre la part inferior de la pàgina una i les taxes de clics a la pàgina 2. La taxa de clics és encara pitjor per a la cerca de resultats en els dispositius mòbils.

La bona notícia és que el client que vaig esmentar anteriorment no va poder veure el panorama general sobre SEO segons indica la experiencia de un consultor seo freelance. El SEO es tracta tant de trobar oportunitats per obtenir aquests codiciosos llocs principals com optimitzar només els resultats de recerca orgànica.

Una cosa és certa sense embargament. Si la vostra empresa local no apareix a prop de la part superior de les pàgines de resultats de cerca, és possible que tingueu un problema.

Llavors, com resolvem aquest problema d’incloure el seu negoci en el paquet local? Desentrañem els misteris amb aquests 7 consells.

1. Mostra una adreça a la teva web i sé consistent

La optimització local comença amb el seu lloc web. Assegureu-vos de mostrar la vostra adreça comercial actualitzada a la vostra web. També és útil incloure un mapa del lloc on es troba el vostre negoci i, el que és més important, la ubicació i l’adreça han de ser coherents en tots els altres llocs web on apareix el nom de la seva empresa.

2. Crea i optimitza una pàgina de negocis de Google / Bing

Configurar pàgines de negocis de Google i Bing és fàcil i gratuït. Simplement segueixi les instruccions sobre com configurar una pàgina i identificar el seu negoci directiu en el seu local local. La llista ha de ser verificada perquè qualsevol adreça proporcionada sigui precisa. Idealment, aquesta adreça ha de ser dins dels límits de la ciutat o ciutat a la qual es dirigeix. Això no sempre és possible a menys que compre o alquile una oficina o utilitzeu la seva adreça personal, però no teniu la temptativa d’usar una adreça virtual. Registrar una adreça en el mateix edifici ocupat per diverses altres empreses amb la mateixa adreça pot fer que sigui menys probable que aparegui al local del paquet.

3. Assegureu-vos que les vostres pàgines web estiguin optimitzades per a la cerca local

A continuació, haurà d’optimitzar les pàgines de la seva web per obtenir resultats locals de cerca. Si el vostre lloc web ocupa un lloc destacat en els resultats de cerca orgànica, hi ha una major possibilitat que també aparegui al local del paquet. L’optimització de la pàgina inclou meta títols i descripcions, així com també la còpia presentada en els seus pàgines web.

4. Configureu pàgines de xarxes socials per al vostre negoci local i estigui actiu

Si bé no hi ha proves de que les senyals socials es portin al paquet local, no s’han de descartar. Si mostren la seva adreça comercial, això proporcionarà un altre senyal que el seu negoci és legítim amb la seva base en una localitat en particular. En la meva experiència, però, les pàgines de xarxes socials populars a Facebook no garanteixen una classificació prominent en els resultats de cerca o en el paquet local quan no es combinen amb tots els altres indicats. La força de les senyals socials és alguna cosa sobrevalorada.

5. Cercar enllaços de directoris comercials locals

Els llocs de directori com Yell proporcionen una bona forma de obtenir enllaços localitzats i proporcionar un addicional local de senyals.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!