Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

22 de maig de 2019
0 comentaris

Quines són les diferències de l’estructura url

Quines són les diferències de l’estructura url

L’estructura URL és un format que va ser dissenyat per conèixer la web a la qual s’està accedint. Aquesta pot brindar pistes sobre el tipus d’organització que hi ha darrere d’ella i a què es dedica aquesta, en poques paraules, és com la direcció d’una casa, que identifica el lloc al qual pertany un lloc del web. Però perquè comprenguis millor, t’expliquem a continuació, els diferents elements que componen aquesta estructura.

Parts principals d’una estructura url

Aquesta estructura url posseeix cinc elements, són els següents segons un expert en seo barcelona:

1-. L’esquema: el qual li indica al web, quin és el protocol d’accés que s’ha d’utilitzar per poder entrar en aquesta direcció. En l’actualitat l’esquema més habitual que segueix la web és el HyperTest Transfer Protocol Secure millor conegut com HTTPS. Aquesta estructura url li dóna l’ordre al navegador amb el que s’ingressa que encripti tota la informació que s’implanti a l’esmentada pàgina.

Altres de les estructura url que s’observen amb freqüència són els protocols per a la transferència de documents o arxius entre clients i serveis, coneguts com: ftp: //, com també hi ha el protocol mailto: //, que són els utilitzats pels proveïdors dels correus electrònics.

2-. Els Subdominis: quan diem que un URL és com una adreça d’una casa, els subdominis són les estances. Aquest li indica al navegador la pàgina puntualitzada d’un lloc web que ha de mostrar, en altres paraules, la secció es basa en: Serveis recalcados, contactes o bloc, per exemple. Aquests també inclouen el nom del web.

És una manera de mostrar a Google i als usuaris i els usuaris que visiten el lloc les principals categories de contingut, a més de la pàgina d’inici o portada, sona complex, però és molt senzill.

3-. Dominis de primer nivell: Són els coneguts com TLD (Top Level Domains) que es classifiquen en:

a-. Els dominis genèrics (gTLD-generic Top Level Domains) aquests depèn de la seva finalitat, els quals es componen de 3 lletres.
b-. Els dominis ccTLD (country code Top Level Domains) aquests són els que corresponen a una país en específic.

4-. Les subdireccions: És la part final del URL que és la part on es troba el lloc web. Si la subdirecció segueix correctament l’estructura lògica, hauria d’incloure les pàgines per les quals ha passat, fins a arribar al lloc on es troba.

agencia marketing digital madrid

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!