Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

6 de setembre de 2018
0 comentaris

Quina és la importància del percentatge de rebot?

Abans de parlar sobre com millorar el percentatge de rebot, hem de partir del fet que, quan una persona, quan el usuari navega per una pàgina web, la seva experiència, ha de ser la més gratificant possible, i això es constitueix en un aspecte fonamental del SEO, en aquest sentit, els cercadors, no posicionaran entre els primers llocs, els llocs, la informació sigui vaga i poc confiable.

Partiendo del que és anterior, és aconsellable, l’establiment de mecanismes en el nostre lloc web o pàgina web, dels quals podem no només calcular, sinó comprendre, que pensa l’usuari d’aquesta i com ha estat la seva experiència en navegar-hi, a les finalitats de millorar i reparar el que hi ha que millorar i reparar, la qual cosa influirà per al posicionament en els cercadors.

Al parlar d’aquest concepte, ens referim, a la visita única que fa un usuari a la nostra web, sense haver ingressat o accedit a cap altre enllaç o contingut d’aquest lloc, aquesta acció, per part dels usuaris, és de vital importància per la qual cosa ens permetrà comprendre si el contingut que ofereix el nostre lloc és idoni, ja que aquest percentatge es referirà a la insuficiència d’això.

Simples consells per millorar el percentatge de rebot

Quan es parla de la Percentatge Rebot, existeixen diferents formes, que resulten ser molt senzilles, per millorar el mateix, és a dir, per aconseguir que el usuari navegueu durant més temps a la nostra web.
Quan estiguem en presència d’un lloc web eficient, des d’un punt de vista arquitectònic o estructural, es farà que l’experiència de navegació en el mateix, per part dels usuaris sigui més satisfactòria, això podria constituir una millora d’aquest percentatge. Per la seva part, un dels elements funcionals d’una bona arquitectura és una eficaç Recerca de paraules clau.

Per la seva part, un contingut de gran qualitat, així com de confiança, el qual aconseguix que els usuaris aconsegueixin tot el que necessiti, és a dir, que quedi satisfet al voltant d’aquell al que ronda la consulta que fan al navegar, disminuirà o milloraria aquest percentatge, per tant, aquests usuaris continuarien per més temps al lloc.

Ara bé, quan es tracti del vinculat intern, el mateix ha de ser efecte, ha d’estar ben fet, en aquest sentit, quan un dels continguts de la nostra web es relaciona amb un altre d’aquest, haurà de tractar de connectar-se en la mesura que sigui pertinent, això amb l’objectiu que els usuaris puguin obtenir satisfacció a l’hora d’informar-se, ja que ho faran de manera completa, segons indica la experta consultor seo judith sauch.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!