Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

29 d'abril de 2018
0 comentaris

Què són les penalitzacions de Google i com afecten al SEO

Què són les penalitzacions de Google i com afecten al SEO

Aparèixer a les primeres posicions de Google farà que la vostra empresa tingui majors beneficis. Això és un fet total. La majoria del tràfic de comerç electrònic és generat per aquest buscador, segons un informe realitzat per Wolfgang Digital sobre comerç electrònic. Segons aquest estudi, només el 18% de les empreses apareixen a través de la recerca directa a la xarxa. Això vol dir que només 18 de cada 100 empreses van ser buscades pel seu nom. El rest, van ser seleccionats gràcies a la seva aparició en el cercador amb una recerca relacionada. Això suposa que, si no tens bé optimitzat el teu SEO, realment estàs perdent clients.

Però voler tenir el millor SEO no significa que tingueu que fer Spam. Com aquest va ser el primer resultat, Google va començar a penalizar a les empreses que realitzaven pràctiques de Black Hat SEO segons la agencia seo barcelona .

Què succeeix si Google penalitza’m
Google, com a motor de cerca principal, s’ha compromès molt en què el SEO ha de ser bo i mai no ha de ser spam. Per això, si considera que estàs portant a terme accions negatives, pot penalizar-lo, desclassificar-lo i fins i tot eliminar-lo. Per això, és important no prendre aquestes qüestions a la llum.

Encara que existeixen nombrosos motius pels quals Google pot penalizar-los, bàsicament es resumeix en els següents punts.

Encobriment. Es tracta d’una tècnica que fa que els usuaris vegin un contingut totalment diferent al que veuen les espases de Google. ¡Cuidado con esto!
Contingut no original. És clar que el contingut és el rei del posicionament de SEO, però també et poden generar seriosos problemes. En aquest sentit, tenir contingut de mala qualitat, plagiat o que no tingueu relació amb el vostre lloc penalitzarà.
Enllaços no naturals. Aquest és un dels principals motius pels quals Google et pot penalizar. Alojar en el teu contingut enllaços forçats o bé metre el teu enllaç en una granja d’enllaços acabarà provocant la desaparició de la teva pàgina.
Alta taxa de rebot. Si tens una pàgina web de baixa qualitat, el normal és que un usuari que entra passi poc temps en ella. Per això, si la taxa de rebot és superior al 50% o si passen menys de 30 segons a la teva web, el més probable és que et pengeu.
Velocitat de càrrega. Aquest punt és important. Si tu web tarda massa en carregar-se, els usuaris abandonaran directament i Google baixarà de rang. Atén els detalls.

font:agencia seo barcelona

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!