Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

16 de gener de 2019
0 comentaris

Què són les paraules clau?

El SEO és un element fonamental dins del màrqueting digital, i cal comptar amb una estratègia, que posseeixi accions ben definides, i busqui impulsar la nostra pàgina o lloc web als primers llocs dins dels resultats de cerca en els diferents motors, com Google . Quan parlem sobre el treball SEO, sempre hem de prendre en consideració l’avanç del món digital, les actualitzacions en els algoritmes de Google, i els interessos actuals o la intenció de recerca dels usuaris. Darrerament, gràcies a la metodologia canviant dels cercadors, se sol sentir que les paraules clau o keywords, no tenen importància.

Un consell SEO molt popular últimament és enfocar el contingut en la intenció de recerca dels usuaris, i oblidar-nos una mica de la llista de paraules clau. Encara que és raonable, atès que no podem negar que cada dia són més les variables que considera Google per a la indexació de pàgines, tampoc es pot obviar el fet que les keywords segueixen sent un element bàsic del SEO, i conserven cert nivell d’importància per que la nostra xarxa obtingui visualització dins dels cercadors.

Primer de tot, hem de saber que les paraules clau són aquelles que ingressa un usuari dins d’un cercador, perquè aquest pugui desplegar una sèrie de resultats que es complementin amb la seva recerca. Així bé, al moment de crear un contingut, s’han de seleccionar unes paraules que van a servir com a descripció de la publicació, i com a pont perquè el teu públic objectiu aconsegueixi trobar el teu lloc web.

Importància de les paraules clau segons una agencia marketing digital

La importància d’aquestes paraules es basa en el fet que, si la selecció no és adequada, seran pocs els usuaris que aconsegueixin trobar el teu lloc web. Per exemple, una pàgina web que pertanyi a una empresa el seu objectiu sigui vendre mobles, ha de triar paraules que aconsegueixin descriure la seva publicació i que, a més, tinguin un alt percentatge de probabilitat de ser utilitzades per usuaris, hem de recordar que no totes les persones que consulten l’internet, buscaran una pàgina en específic, així que la nostra feina és intentar pensar com els clients potencials i esbrinar com aquest personatge buscaria nostres productes en qüestió.

Però no hem de preocupar, ja que no és un assumpte a l’atzar, per realitzar aquesta (i altres tasques SEO) ens recolzem en eines que ens faciliten la selecció, anàlisi i monitoratge de keywords. Per tal d’establir una llista de paraules rellevants.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!