Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

4 de juny de 2019
0 comentaris

¿Qué es una Agencia de SEO?

El posicionament web o SEO, des del punt de vista de la teva PIME, és el conjunt de tècniques que permet fer entendre a Google a què es dedica la teva empresa, perquè es posicioni de forma òptima per a les paraules clau relacionades amb els productes o serveis que ven la teva empresa. D’aquesta manera, els teus potencials clients, que encara no et coneixen, sabran que existeixes i formaràs part en la seva elecció de proveïdor per a aquests productes o serveis.

Aquest és el servei que ofereixen les agències SEO.

No confondre amb el SEM, anuncis de pagament o Google Adwords, això ho farien les agències d’AdWords.

Si estàs buscant una agencia seo, és perquè coneixes el significat del terme SEO («motor de cerca Optimization«) o posicionament web, saps que hi ha agències que es dediquen a això i per tant estàs al dia en aquest tema, però saps com triar l’agència de seo.

Per a què serveix una agència SEO?

La utilitat d’una agència SEO es resumeix en:

Aconseguir guanyar visibilitat a Google a mig-llarg termini

Aconseguir que la teva empresa tingui contactes nous arran d’aquesta visibilitat aconseguida
Mantenir les posicions més altes aconseguides (la tasca més complexa)
El preu d’una agència SEO
Llavors, si em dóna la sensació que totes les agències SEO ofereixen el mateix, ¿en què em dec fixar per triar una agència SEO? En el preu?

El preu és un indicador del possible valor que poden oferir les agències SEO al teu negoci, però és un factor que només has de mirar per descartar un preu molt baix, ja que pot indicar:

Manca de qualitat en els treballs,
Un equip de persones inexistent,
Un baix compromís a llarg termini,
Sense garanties de continuïtat dels treballs.

I molts altres factors que donen suport a la teoria que amb una agència SEO barata els resultats poden ser nuls, o fins i tot perjudicials per al teu negoci.
En el preu d’una agència SEO influeixen molts factors que poden tenir a veure amb l’organització de l’agència, marges de beneficis de l’agència, nivell d’especialització de l’agència, però al final no hauria de ser el factor més important (tret que superi el límit en el pressupost per al SEO) per a l’elecció de l’agència.

Hi ha altres factors que són crucials a l’hora de triar una agència de posicionament SEO, perquè la relació de la teva PIME amb aquesta agència sigui fructífera, cordial i duradora en el temps. Anem a veure’ls en forma de 4 claus.

https://mentedigital.es/agencia-seo-barcelona/

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!