Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

18 de desembre de 2019
0 comentaris

Qué és una agència de màrqueting Online

Agència de màrqueting: què és i com pot ajudar a la vostra empresa

Les agències de màrqueting per a empreses que poden funcionar són prestar serveis d’assessorament i suport extern a altres empreses, organitzacions o fins i tot persones físiques relacionades amb la planificació d’implementació i control de les activitats de màrqueting: hauran de realitzar investigacions del mercat, analitzar les oportunitats i amenitzacions. , elaborar plànols de màrqueting, dissenyar estratègies i tàctiques de màrqueting portant un control i controlar les activitats que es portaran al cap.

És l’encàrrec de crear estratègies, difondre els missatges, escoltar i respondre per millorar la difusió i la percepció de les marques, empreses o persones a través de la participació dels individus. Amb la irrupció d’Internet i el món digital han d’ésser alineats amb objectius comercials, crear continguts en plataformes per a la interacció i conversa amb el possible fabricant o objectiu públic.

 

Diferències entre una agència de màrqueting i una publicitat

Conocint que és una agència de màrqueting podrem diferenciar clarament una agència publicitària: en una agència de publicitat l’objectiu primordial és un coneixement d’un producte, servei o empresa, a través de les canals de comunicació ben tradicionals (televisió, ràdio, prensa …) a través dels canals en línia com a la web, blocs, fòrums, etc. posseeixen un producte o un servei per al possible comprador que mantingui a la seva ment.

 

En canvi, una agència de màrqueting treballa de manera més global, marca els passos que segueixen a l’agència de publicitat per a la realització d’una campanya, ja que traça les estratègies, els plans d’acció que indiquen amb el temps els canals més propis, el missatge que es transmet, segmenta els clients potencials en grups i els que es defineixen per enviar un missatge propi a cada un d’ells. Una vegada llançada l’agència de màrqueting realitzant una anàlisi dels resultats obtinguts amb el poder tornar a l’acció i millorar els punts que han fallat.

 

En qualsevol cas, una agencia marketing online també està involucrada en altres processos, com la distribució, el preu o la definició del producte en molts casos, és a dir les 4P´s del màrqueting (producte, preu, promoció, col·locació), per que va respondre més global als clients que la mera presentació d’un producte al seu públic.

És a dir, una agència de màrqueting realitza un treball més ampli que l’agència de publicitat. Les agències publicitàries són perfectes per a empreses que ja tenen un servei de màrqueting o amb un director de màrqueting i les agències de màrqueting per a altres companyies perfectes per a petites empreses i medianes que puguin evolucionar i realitzar bé les coses però que preocuparan un departament o director de màrqueting que realitzi funcions.

Amb l’auge de les tecnologies, plataformes i mitjans associats a Internet, l’enfoc d’agència de màrqueting digital ha estat reconegut per superar en popularitat a les agències tradicionals, que ha tingut un esforç que no exigeix ​​el pas pel que fa a les seves competències. De fet, a la realitat existeix un gran nombre d’agències de màrqueting en línia a Espanya i és previsible que aquesta cantitat siga augmentant en els propers mesos.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!