Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

1 de març de 2019
0 comentaris

¿Qué es un Youtuber?

Què és un youtuber?

Diversos estudis posen de manifest que la influència dels YouTubers en les decisions de compra dels usuaris arriba al 62%, enfront del 47% que exerceixen els famosos i individus de referència per a molts.

Generadors de tendència i modes
Cal tenir en compte que els YouTubers no només generen tendències i són capaços de modificar modes i patrons de conducta. La resposta davant la pregunta què és un youtuber és molt més amplia.Y és que els YouTubers generen suculents ingressos a causa de les milionàries audiències que arrosseguen, sobretot entre els joves consumidors de les noves tecnologies, els coneguts Millenials.

Ara bé com afecta la gran influència que exerceixen els YouTubers en el màrqueting en línia ?. Senzill. És obvi que, sent els reis de la plataforma en línia, els YouTubers gaudeixen de gran poder decisiu sobre les regles que regeixen el màrqueting virtual. Un poder que es tradueix en la capacitat d’orientar els gustos de l’usuari. D’aquesta manera fan que es decanti per un o altre servei o producte. Veus? Ja tenim algunes respostes més davant la qüestió de què és un youtuber

Imant per a les empreses
Aquest poder d’atracció i d’influència no ha passat desapercebut per als patrocinadors de les marques. Aquests no han dubtat a aprofitar aquestes plataformes digitals per a la promoció dels seus productes i serveis. Una altra resposta davant la pregunta de què és un YouTubers? Doncs simple. El benefici per l’abaratiment dels costos que suposa i de la major difusió de què gaudeix. Difusió que implica influència en la presa de decisió de compra de l’usuari per part dels YouTubers. I és que no hi ha res com veure el teu referent promocionar alguna cosa perquè immediatament desitgis tenir-lo. Tot això es tradueix en un major nombre de vendes i, per tant, un augment considerable de beneficis.

¿Completament fiables?
Ara que ja saps molt més sobre el que és un youtuber, et preguntaràs per què confiar-hi? Doncs la majoria d’usuaris, aproximadament un 62%, afirma que es deu a la major interacció que s’estableix entre el youtuber i el consumidor. A aquest percentatge li segueix un 56% que es decanten perquè la viralització de les campanyes és la principal raó. Segons ells, seria la raó que explica la confiança que els YouTubers generen. No obstant això, per a gustos colors. Hi ha un 54,7% que defensen que la connexió directa amb el target és el motiu principal. No obstant això, un 46,7% sosté que aquesta confiança és el resultat del fenomen youtuber enfront de les campanyes de publicitat habituals. No obstant això, també cal tenir en compte factors com la credibilitat, notorietat o el poder de convicció que tingui el yotuber en si.

I és que la importància dels YouTubers ja ha tingut conseqüències. Com a resposta davant l’expectació que estan creant aquests influencers han sorgit noves plataformes webs. La seva funció és posar en contacte a les empreses amb YouTubers disposats a ser la cara de la seva marca comercial. Es tracta d’una nova modalitat de màrqueting per internet. Amb ella pretén generar un impacte immediat gràcies als milers de seguidors que acumulen els YouTubers escollits.

El funcionament d’aquests portals en línia és força senzill. L’empresa tan sols ha de registrar perquè els YouTubers facin les seves propostes de contingut sobre el producte que es vulgui promocionar. Finalment serà l’empresa la que decideixi qui serà el youtuber que representarà el producte o servei escollit. Al seu torn, aquest rebrà una remuneració prèviament establerta per ambdues parts.

Passos a seguir
En aquest post et parlem de com aconseguir que un influencer parli de la teva marca. No obstant això, perquè l’empresa aconsegueixi l’objectiu que persegueix aquesta estratègia cal que tingui una sèrie d’elements en compte:

Que defineixi els objectius a aconseguir amb el youtuber.

Dur a terme una planificació dins de l’estratègia general de la companyia.
Identificar una llista de persones influents adequades per treballar amb la marca.
Avaluar aquesta llista i determinar quins són els més apropiats per adaptar-los als segments de mercat.

Cal, així mateix, el contacte i adaptació del youtuber a la identitat de l’empresa.
Finalment, es procedirà a la supervisió i revisiónconstante de l’acció.

Amb aquests passos complerts tindràs assegurada una major difusió i viralización del producte o servei que ofertes. Això es traduirà en un augment en les probabilitats de venda.

Consultor seo Judith sauch

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!