Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

20 de novembre de 2019
0 comentaris

Que es Google Bert?

BERT és una neurona vermella de codi obert creada per Google per processar de forma més efectiva el llenguatge natural utilitzat per l’ús de les botigues. El seu objectiu és interpretar el llenguatge de les nostres búsquedas (la forma a la nostra expressió).

El nom del BERT té la intenció de “Representacions de codificadors bidireccionals de Transformers” i suposa la major actualització de Google en el seu cercador en anys.

En què consisteix Bert?

Google analitza la paraula per a les paraules que els introdueix en el cercador, però amb la introducció de l’OBT en relació amb totes les relacions i totes les paraules per comprendre adequadament el context en què apareixen como indica la agencia seo mentedigital

Les búsquedas a Google son cada vegada més específiques per part d’usuaris, que cada vegada s’exigen més, per un altre, s’interpreten búsquedas de manera acertada molt important. Aquesta nova actualització Google ofereix les paraules que es processen en el context d’una oració, en lloc de paraula per paraula. Per assolir Google tindrà en compte la interpretació de les lletres, les preposicions i altres connectors, interpretant el context en el que apareix cada una de les paraules. El context ha millorat a causa de la naturalesa bidireccional del nou algorisme.

 

BERT portarà solució al problema que històricament ha estat presentat a les preposicions i als pronoms a les biblioteques de Google. La nova herramienta de Google és útil per a consultes més àmplies o, per exemple, en búsquedas a les diferències en el significat de preposicions com “per” i “per” molt important.

Els models BERT consideren el context complet d’una paraula que observi les paraules que encara existien abans i després, el que és especialment útil per comprendre el context i la intenció d’una consulta.

En definitiva, la nova actualització de Google es basa en l’idioma, que especifica el que vol utilitzar l’usuari per cercar en el vermell, sense importar-los com escriure o com combinar les paraules en teclat.

Aquestes millores estan orientades a millorar la comprensió del llenguatge, especialment per a les consultes de llengua més natural. BERT és capaç d’ajudar a comprendre millor els matèries i el context de les paraules en les bústies i fer coincidir el millor que es pot consultar amb els resultats útils.

Amb aquesta actualització, el SEO és més important, si es dirigeix, en termes d’ús de paraules i formes precises.

Com m’afecto la nova actualització de l’algoritme de Google?
Actualment, la nova actualització de Google, ha estat introduïda als Estats Units i està disponible només en anglès. Google ha aconseguit que el futur arribi a més països i estigués disponible per a idiomes en coreà, hindi i portuguès.

L’algoritme de cerca de Google és el següent dels canvis més revolucionaris implementats a Google en els darrers anys. Veremos si aquest canvi ja es notarà als usuaris que van confiar en aquest cercador tant personal com professional como indica la agencia seo barcelona.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!