Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

4 de setembre de 2019
0 comentaris

Què és el SEO On Page?

Què és el SEO On Page?

La Optimització de Motors de Cerca  segons un consultor seo, s’ha convertit en una disciplina fonamental dins del Màrqueting Digital. Els cercadors populars, com Google, són considerats els millors mitjans per arribar a l’audiència cibernètica, cada dia, milions de persones van a aquest cercador amb la finalitat d’aconseguir resposta a interrogants, informar-se sobre productes, sobre serveis i sobre les companyies que ho ofereixen. Per això, les marques treballen per aconseguir una bona posició dins de la pàgina de resultats, d’això es tracta el SEO, aconseguir que la nostra web ocupi un dels primers llocs quan algun usuari elabori una consulta que connecti amb el nostre contingut. Són molts els elements que preveu una estratègia de posicionament web, i el SEO On Page no pot deixar-se de costat.

En parlar sobre SEO On Page fem referència a totes les accions, estratègies i modificacions que implementem a – pàgina, és a dir, dins de la pròpia web, les mateixes es realitzen amb la finalitat de millorar la presència davant Google o qualsevol altre cercador. Per definició, les accions de SEO On Page depenen, únicament, dels administradors del lloc web … sense involucrar llocs externs, al contrari de SEO Off Page.

En general, es creu que les accions dins de la web són bàsiques, i que si concentrem els esforços en millorar la nostra autoritat per mitjans de llocs externs (SEO Off Page) veurem resultats més ràpids i efectius. Però això no pot ser més fals, totes les pàgines o llocs webs que trobem a la primera pàgina de Google compta amb una optimització perfecta de tots els seus elements interns.

Importància del SEO On Page

El SEO On Page és important per al posicionament, però també és important per a l’experiència de l’usuari. Aclarim que Google vol proporcionar les millors respostes als seus consultors, de manera que les variables que analitza i classifica, les escull en base al que l’usuari espera obtenir, així bé, les optimitzacions ens beneficiaran a més d’un sentit. Google serà més amistós amb nosaltres, i la nostra pàgina presentarà un disseny amigable, un contingut valuós i el deixarà, a les visites, ganes de tornar.
D’aquesta manera, trobem que les accions més bàsiques a realitzar dins del nostre web, són:

1. Qualitat en contingut: el contingut “és el rei”, és important que oferim alguna cosa nova, refrescant i valuós als usuaris. Si no, no ens van a distingir entre la competència. Google verifica que les publicacions no siguin plagis, i que ofereixin una resposta directa i precisa.

2. Velocitat de càrrega: com més ràpid carregui la nostra pàgina, millors resultats veurem. La majoria dels usuaris tanquen el seu ingrés si aquest demora molt temps, el que augmenta la nostra taxa de rebot … alguna cosa per la qual Google resta punts.

3. Disseny web: el disseny d’un lloc ha de ser fàcil d’entendre, perquè els usuaris naveguin a través d’ell sense moltes complicacions. Els links han de ser clars, perquè Google comprengui el mecanisme. Així mateix, s’ha d’adaptar a varietat de pantalles i dispositius.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!