Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

Algoritme de Linkedin

22 de març de 2022

Cal tenir en compte que moltes publicacions que es consideren acceptables a xarxes socials com Facebook o Twitter (més orientades a l’oci ia l’expansió), es poden etiquetar com a inadequades en una xarxa més professional com LinkedIn. És per això que el feed de LinkedIn no mostra tot el contingut que la teva xarxa està

Llegir més

Algoritme Google

22 de març de 2022

La majoria d’aquestes actualitzacions són tan lleus que passen completament desapercebudes. Tanmateix, de vegades, el motor de cerca llança actualitzacions algorítmiques importants que afecten significativament les SERP, com ara: Fred Actualització d’intersticials intrusius Mobilegeddon RankBrain panda Pingüí colibrí Colom Dia de pagament EMD (domini de concordança exacta) Algoritme de disseny de pàgina A continuació hem

Llegir més

EL algoritme de Instagram

22 de març de 2022

L’algoritme d’Instagram el 2021 Si uses de forma habitual Instagram t’hauràs adonat que cada cert temps modifica la seva aplicació: afegeix diferents tipus de contingut o modifica el feed. No obstant això, una de les que més perjudiquen els creadors de contingut és l’algoritme, que canvia la manera com es presenta el teu contingut als

Llegir més

SEO per a projectes

15 de març de 2022

El SEO on-page (també conegut com a SEO on-site) és el conjunt de totes les activitats que podem dur a terme pel que fa a continguts (textuals i visuals) per influir en el SEO, és a dir, l’abast orgànic dels continguts de la nostra web. . Cada pàgina web és única i necessita determinades estratègies

Llegir més

Chat boot en marketing

14 de març de 2022

Què és el chatbot màrqueting i com utilitzar-lo al màrqueting digital Pantalla de telèfon mòbil mostrant un xat. Amb tanta tendència a l’automatització al món, no és estrany que els bots estiguin per tot arreu, especialment en el món del màrqueting. Encara que segueix sent necessari ser pràctic amb qualsevol estratègia de màrqueting, els bots

Llegir més

Marketing en la era del chat boot

10 de març de 2022

Possiblement hagis sentit a parlar dels chatbots. Fins i tot, és molt probable que hagis parlat amb algú. Però potser no saps què són en realitat i com et poden ajudar a vendre més a la teva botiga online. Un chatbot és un programa informàtic basat en intel·ligència artificial que emula una conversa de manera

Llegir més

La importancia del seo al 2022

28 de febrer de 2022

Abans de poder triar el procés que convé al nostre negoci hem de tenir clar quines diferències hi ha entre un procés SEO i un procés SEM. Un procés SEO té com a objectiu posicionar una website en els primers llocs dels cercadors i el procés a desenvolupar per aconseguir aquesta finalitat és el de

Llegir més

Metavers

23 de febrer de 2022

Què és el Metavers? Avui t’explicaré exactament què és el Metavers, i per què t’hauria d’importar si, com jo, sempre estàs a la recerca d’oportunitats per crear negocis! Sóc un emprenedor, i on veig una oportunitat que realment val la pena allà estic pendent del que pot passar. I després de veure i investigar una

Llegir més

Lead generation que es

23 de febrer de 2022

La presència a Internet és molt important per guanyar visibilitat, però l’objectiu implícit és generar vendes, la meta final de tota empresa. La teva pàgina web, el teu bloc corporatiu i la teva activitat a les xarxes socials han de servir per millorar els resultats del teu negoci. I una de les estratègies de màrqueting

Llegir més

SEO

8 de febrer de 2022

1. Realitzar una auditoria SEO et permet conèixer la velocitat de càrrega de la teva pàgina conèixer la velocitat de càrrega de la teva pàgina Un dels avantatges de fer una auditoria SEO és conèixer la velocitat de càrrega web, ja que et permetrà millorar lexperiència dusuari. Alguns factors que poden afectar la velocitat de

Llegir més

Avantatge de una agencia de marketing

8 de febrer de 2022

Però, què és realment allò digital? Quins processos i tecnologies es necessiten per donar-li vida? Vegem junts les definicions rellevants de digital, incloses les diferències entre digitalització i transformació digital, que poden semblar una contrasenya nova per a un tema antic. La revolució digital La transformació digital (i la migració a nous mercats digitals) requereix

Llegir més

Funcions de una empresa de SEO

4 de febrer de 2022

Per què serveix una agència SEO?   Aparèixer als primers llocs de Google és objecte de desig de qualsevol que tingui presència a Internet. Però és encara més rellevant si de la teva web depenen les vendes o la imatge del teu negoci. Alguna vegada has passat a la segona pàgina de resultats quan fas

Llegir més

Recerces per veu

25 de gener de 2022

Quantes vegades hauràs escoltat allò de “aquest any és l’any de les cerques per veu”? Sí, és així, i ha arribat per quedar-se. I és que són molts els usuaris, especialment els joves, els que més aposten per aquesta eina de navegació. Pren nota de tot allò que pots aconseguir gràcies a aquesta funció i

Llegir més

SEO tendencia segons un consultor seo

25 de gener de 2022

El SEO (Search Engine Optimization) són totes aquestes tàctiques que permeten posicionar de forma orgànica (no pagada) una web als motors de cerca. Al SEO influeixen moltíssims factors, des de l’optimització de la velocitat de càrrega de la web, als continguts que s’ofereixen o les webs externes que linkegen a la web. Els factors de

Llegir més

SEO pel 2022

20 de gener de 2022

Com canviarà el SEO el 2022? Descobrim quins factors de SEO seran els més importants en un futur proper… Com tots sabem, l’algoritme de Google canvia constantment, donant més importància a un paràmetre o tal. Per això és important mantenir-se al dia amb els canvis de Google, per centrar-se en els factors i les tendències

Llegir més