Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

Què són els dispositius mòbils i els seus principals avantatges.

27 de juliol de 2018

Què són els dispositius mòbils i els seus principals avantatges. Els dispositius mòbils constitueixen tot aquell aparell o ordinador de grandària diminuta, amb les capacitats de processament i amb connexió a internet, memòria etc … els dissenys estan basats per a una sola funció o diverses. Un exemple d’això són els telèfons intel·ligents, tauletes, videoconsoles

Llegir més

Aspectes a considerar en l’estratègia de SEO

24 de juliol de 2018

Abans de parlar dels diferents mètodes d’estratègia de SEO, cal definir-lo. Doncs, el SEO es refereix a la ubicació en els cercadors i desenvolupament dels motors de cerca … Per tant és el procés mitjançant el qual es millora o permet amb més facilitat la visibilitat d’un lloc web en específics, en els resultats dels

Llegir més

Linkbuilding en SEO

20 de juliol de 2018

Impulsar la construcció d’enllaços per a una millor estratègia SEO Cada dia és més reconeguda la importància i rellevància que té la construcció d’enllaços sobre l’optimització dels motors de cerca, millor conegut com SEO, per impulsar de millor manera el contingut d’una pàgina web, a través de la difusió i publicitat en altres pàgines. Per millorar

Llegir més

Las Metadescriptions

19 de juliol de 2018

Disminuir el temps d’escriptura de les meta descriptions de pàgines web grans El assegurar un bon posicionament d’una pàgina web no sempre és tasca fàcil, i menys quan es tracta d’una empresa que maneja una immensa xarxa de pàgines web, no hi ha temps suficient per a cobrir amb les meta descriptions que requereix cada

Llegir més

Pàgines web impulsades per JavaScript

18 de juliol de 2018

  Molts encara desconeixen què és JavaScript, per a què serveix i com funciona en les pàgines web de manera que en la continuació d’aquest article donarem més detall d’aquests tres aspectes. En primer lloc, es pot entendre com JavaScript a un llenguatge de programació que va ser dissenyat per utilitzar-se en les pàgines web

Llegir més

El que s’ha d’ajustar en la teva estratègia de màrqueting per a aquest 2018

17 de juliol de 2018

  Les tecnologies emergents segons un consultor seo han ocasionat que el que vèiem a les pel·lícules de Hollywood es tornin realitat i en funció d’això la teva estratègia de màrqueting s’ha d’adaptar a aquestes evolucions tecnològiques. Dins del joc del màrqueting i les estratègies de posicionament de productes i marques per al 2018 s’espera

Llegir més

Les xarxes socials

13 de juliol de 2018

Les xarxes socials com a mètode per crea personal branding Les xarxes socials són el mètode de comunicació més important en l’actualitat, fins i tot és un excel·lent mètode per crear el teu personal branding o marca personal d’una manera molt senzilla. Ull, senzilla en el sentit que no es requereixen tràmits burocràtics, però d’resta

Llegir més

Les paraules Clau a SEO

11 de juliol de 2018

Categorització de paraules clau com a estratègia SEO Alguns es pregunten, ¿com impulsar meu lloc web perquè estigui entre les millors classificacions dels motors de cerca? I la veritat, és que no és tan complicat, la qüestió està en perfeccionar la seva estratègia SEO, per fer-ho cal enfocar-se en el bon ús de les paraules

Llegir més

Tendencies del SEO Local

5 de juliol de 2018

Quan tenim una web on mostrem un local físic, també podem aumentar ventas amb SEO local TRUCS SEO LOCAL 1. Construcció d’enllaços: Durant molt de temps, Link Building ha estat un mètode SEO provat i provat especialment perquè els enllaços són el factor de classificació més alt de Google. Tenint en compte això, és una

Llegir més

Els factors de Valor web per Google

5 de juliol de 2018

¿Els factors que més valora Google en una web, quins son? Segons un consultor seo, els principals son la edat del domini i autoritat, indicadors proxy: IP, publicitat de dades Whois, ocurrència de paraules clau, regionalitat, etc. Seguretat del lloc web garantida per HTTPS. Google ha posat èmfasi en la importància de i va prestar

Llegir més

DA VS PA

30 de juny de 2018

DA VS PA Comencem per l’essencial: diferenciar els dos conceptes. Els dos indicadors van ser encunyats i creats per SEOmoz, la comunitat SEO més prestigiosa del món, i fan referència a l’autoritat, qualitat i credibilitat d’un determinat element. ¿La diferència? El DA (Domain authority), l’autoritat del domini, mesura, precisament, l’autoritat d’un domini al complet, amb

Llegir més

Tendències en màrqueting en línia per a 2018

29 de juny de 2018

Tendències en màrqueting en línia per a 2018 Arriba el moment de plantejar-se les tendències en màrqueting en línia per al proper any. 2018 està ja molt a prop i les empreses ja han plantejat els pressupostos de cara a l’any que ve. Un d’ells anirà destinat al màrqueting. I, lògicament, s’han de fer les

Llegir més