Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

La búsqueda visual en SEO

16 de setembre de 2018

Amb el passar dels anys han sorgit diverses modalitats de cerca. Si bé és cert que la recerca manual és la que comunament fem servir, no és menys cert que la que es realitza a través d’imatges o per l’ús de la veu ha marcat pauta en l’actualitat. Per aquest motiu el col·laborador Jim Yu

Llegir més

SEO Local i Google Maps

12 de setembre de 2018

  El SEO local és una estratègia que ajuda a posicionar el teu lloc web en aquelles recerques fetes per a alguna ubicació específica. Aquest tipus de consultes aquesta prenent molta importància a les empreses, especialment avui dia que és tan comú utilitzar els dispositius mòbils per realitzar les cerques. Com pots veure aquesta pràctica

Llegir més

Què és l’AMP i com afecta el SEO

12 de setembre de 2018

Què és l’AMP i com afecta el SEO Tots entenem que la iniciativa AMP afecta la forma en què naveguem i posicionem a internet des del nostre Smartphone. Ara bé Sabem com funciona amb certesa? En aquest article ho descobrirem Què és AMP? AMP és una tecnologia que ajuda a que les pàgines web que

Llegir més

35 factors del SEO Onpage

12 de setembre de 2018

35 factors del SEO Onpage – El SEO Onpage és la part del posicionament que està íntimament relacionada amb tots els elements del lloc web a optimitzar, aquest article t’indicarà quins són els 35 factors més importants d’aquesta tècnica. 35 factors del SEO Onpage segons un consultor seo. 1. Títol: També conegut com Meta Títol

Llegir més

Tres estrategies SEO per al teu negoci

10 de setembre de 2018

És cert que està buscant estratègies clau per millorar la seva estratègia de SEO el 2018? Amb les transformacions d’algorismes coherents, pot ser incapaç de mantenir-se al dia amb les últimes novetats en tasques de SEO. Tanmateix, hi ha alguns avenços clau que podeu executar que milloraran la vostra visibilitat en línia immediatament. 1. Augmenteu

Llegir més

Campanyes de Facebook Ads

8 de setembre de 2018

  Crea la teva pròpia campanya Facebook PPC Si vols que el teu negoci es mogui per les xarxes socials, on podràs aconseguir clients que t’ajudaran a que creixi i es nodreixi, llavors has idear diferents campanyes que s’adaptin a cadascuna de les plataformes, per evitar errors que puguin generar-perdudes. Per això, avui us expliquem

Llegir més

Quina és la importància del percentatge de rebot?

6 de setembre de 2018

Abans de parlar sobre com millorar el percentatge de rebot, hem de partir del fet que, quan una persona, quan el usuari navega per una pàgina web, la seva experiència, ha de ser la més gratificant possible, i això es constitueix en un aspecte fonamental del SEO, en aquest sentit, els cercadors, no posicionaran entre

Llegir més

Objectiu de la Web Mòbil

6 de setembre de 2018

Com tot, la tecnologia ha crescut i evolucionat al llarg dels últims anys, i, en forma extraordinària, també ho fa internet i les seves diferents plataformes, però, a això, segueixen avançant. Ara bé, per entendre el que és una Web Móvil, el primer que ha de saber, que està relacionat, en forma directa a l’ingrés,

Llegir més

Coneix les claus del vocabulari SEO

3 de setembre de 2018

Per ser el primer de la web s’ha de dominar el vocabulari SEO Quan va iniciar el boom del desenvolupament de pàgines web i la gent va evidenciar que es podia obtenir lucres a través d’elles, va sorgir la necessitat de crear estratègies que atraguessin més visitants i per tant augmentar el trànsit en elles;

Llegir més

Els Plugins per SEO més funcionals

3 de setembre de 2018

Els Connectors per SEO s’han convertit en les noves eines del SEO per optimitzar més fàcilment el posicionament dels seus llocs web en els diferents portals de recerca. Aquests complements permeten agregar-li una nova funció més específica a una altra aplicació que bàsicament busquen reduir la mida de l’aplicació i estendre les funcions principals. En

Llegir més

Ecommerce i la seva influencia Digital

30 d'agost de 2018

Una multibotiga ve a ser una botiga en línia que fa possible administrar, sota un mateix sistema, diverses botigues en línia, permetent mantenir entre les mateixes característiques úniques o peculiaritats (dissenys diferents, diversos preus per a un mateix producte, catàleg diferent per a cada botiga, diferents mètodes de pagaments i enviaments, descomptes o promocions diferents,

Llegir més