Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

Marketing Digital

6 de maig de 2022

Què és el màrqueting digital o màrqueting? El Marketing Digital o Marketing Online és el conjunt d’estratègies adreçades a la comunicació i la comercialització electrònica de productes i serveis. És una de les principals formes disponibles perquè les empreses es comuniquin amb el públic de manera directa, personalitzada i en el moment adequat. Philip Kotler

Llegir més

Stories de Instagram

5 de maig de 2022

Què són les Històries d’Instagram i per a què serveixen exactament aquestes “Stories”? Escrit a Social Media per Ismael Ruiz 7 Comentaris 10 minuts de lectura En poc més d’un parell d’anys, les Instagram Stories s’han convertit en part de la vida de tota mena d’usuaris i marques, ateses les característiques que té aquesta funcionalitat

Llegir més

Youtube short

5 de maig de 2022

A més, un 37% dels consumidors enquestats considera creïbles els influencers que segueix, especialment els més joves. Aquestes dades mostren la importància del màrqueting d’influencers a l’estratègia de comunicació de les empreses d’alimentació i begudes que orienten la seva comunicació, principalment, als targets més joves: millenials o Generació Z. Vegem ara quins són els principals

Llegir més

SEO que aporta a la empresa

5 de maig de 2022

A més, un 37% dels consumidors enquestats considera creïbles els influencers que segueix, especialment els més joves. Aquestes dades mostren la importància del màrqueting d’influencers a l’estratègia de comunicació de les empreses d’alimentació i begudes que orienten la seva comunicació, principalment, als targets més joves: millenials o Generació Z. Vegem ara quins són els principals

Llegir més

Marketing Influencer

5 de maig de 2022

A més, un 37% dels consumidors enquestats considera creïbles els influencers que segueix, especialment els més joves. Aquestes dades mostren la importància del màrqueting d’influencers a l’estratègia de comunicació de les empreses d’alimentació i begudes que orienten la seva comunicació, principalment, als targets més joves: millenials o Generació Z. Vegem ara quins són els principals

Llegir més

SEO per podcast

2 de maig de 2022

Actualment, el posicionament web és fonamental en tota estratègia de màrqueting, per això és important saber com treballar el SEO per a podcast. L’objectiu és situar-te entre els primers llocs als motors de cerca perquè, així, puguis guanyar més visibilitat. Les persones han canviat la manera com consumeixen els continguts, encara que segueixen llegint informació

Llegir més

Marketing per a blockchain

2 de maig de 2022

Segurament hauràs sentit alguna vegada el terme “Blockchain“, però és possible que no en coneguis el significat. I, molt menys, la manera com es pot aplicar a un negoci. Tot i que té moltes aplicacions empresarials, és una tecnologia difícil de comprendre. Per això avui us volem explicar què és Blockchain i com es pot

Llegir més

Marketing per NFT

2 de maig de 2022

Com utilitzar els NFT en màrqueting digital Les bones estratègies de màrqueting tenen a veure amb involucrar-se en tendències i ingressar a les plataformes més populars, és per això que involucrar la tecnologia NFT com una pot ajudar-te a millorar el posicionament de la teva marca i donar-li un valor afegit. A continuació t’expliquem algunes

Llegir més

Marketing per podcast

2 de maig de 2022

Es parla molt dels podcasts, amb raó. Però quan un decideix a començar el seu podcast es pot trobar amb la dura realitat que ningú o gairebé ningú ho escolti. I això és comprensible al primer programa però si se’n manté 2 o tres més, mina la moral i provoca que molts abandonin el projecte.

Llegir més

Video Marketing

2 de maig de 2022

El vídeo màrqueting ofereix múltiples possibilitats i beneficis per a les empreses. Actualment, els clients reclamen una major quantitat d’informació de productes i serveis de la que estaven acostumats a rebre fins ara a través de fullets i catàlegs. Per això el vídeo suposi un gran avantatge ja que es poden realitzar presentacions molt completes

Llegir més

SEO al metaverse

27 d'abril de 2022

Fins fa poc parlar de metavers semblava el “somni” d’uns quants. Ara es mostra com una realitat propera, per a la qual el món tecnològic es prepara. Apuntar el telèfon intel·ligent a un local al carrer oa una botiga en un centre comercial serà suficient per conèixer els seus productes, ofertes, horari i infinitat d’informació.

Llegir més

Metaverso al Real estate

27 d'abril de 2022

1. Què és el metavers? Un cop coneguda la decidida aposta de Meta pel metavers, aviat van començar a sortir a la palestra noms com Sandbox, Axie Infinity o Decentraland, mons virtuals que ja funcionen sota les premisses de la Web3, el proper internet. Aquest promet virtualitat immersiva i un poder descentralitzat gràcies a la

Llegir més

Metaverso en las agencies de viatges

27 d'abril de 2022

El Metaverso, segons les prediccions de Jan Starcke, “permetrà ampliar l’experiència de viatjar. Podràs experimentar aquesta sensació sense necessitat de moure’t de casa teva: conèixer una destinació o un hotel abans de viatjar per saber com és, si respon a les teves necessitats. Actualment ja estem en aquest primer pas de realitat virtual, ja està

Llegir més

Marketing en 3d

24 d'abril de 2022

MODELS 3D I REALITAT AUGMENTADA EN MÀRQUETING DIGITAL Comprendre com utilitzar el modelatge 3D i la realitat augmentada en el màrqueting digital pot ser de gran importància el 2020, especialment al comerç electrònic. Ja sigui per a un estudi de fotografia de productes, una botiga web o una venda minorista en línia, els models 3D

Llegir més

Marketing per a nft

22 d'abril de 2022

Amb l’arribada dels NFT, els creadors de contingut han trobat una nova manera de lucrar amb els seus treballs. No obstant això, és veritat que aquest no és un negoci tan senzill com el pinten; si fos així, qualsevol seria milionari. Si ets un artista o un altre creador de contingut, caldrà que aprenguis algunes

Llegir més