Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

15 de juny de 2018
0 comentaris

Mitjançant quals aplicacions s’utilitza el màrqueting amb influencers.

Mitjançant quals aplicacions s’utilitza el màrqueting amb influencers.

Amb les aplicacions com Instagram, Facebook i les diferents plataformes com youtube i Musically, només per esmentar alguna, s hi ha persones a tot arreu del món volent marquen tendència per convertir-se en influencers a través de mitjans de comunicació alternatius, però a més d’això hi ha diverses companyies fent publicitat de màrqueting amb influencers.

És que els influencers vindrien sent una mena de les celebritats només que els veuríem d’una manera més recurrent en les diverses xarxes socials. El màrqueting amb influencers vindria a ser com una d’aquestes campanyes publicitàries en què hi ha els models i patrocinadors sol que aquesta es realitza d’una manera virtual.

El màrqueting amb influencers és prou bo per promocionar una marca segons el consultor seo freelance judith sauch.

La majoria dels influencers es caracteritzen per ser persones molts més joves, i en ser més joves poden lluir més convincents i carismàtics i que al fer servir les plataformes com ara youtube li comencen a seguir una infinitat de persones, per a les agències de màrqueting els influencers són diguem el seu element per donar just en el clau i et preguntant de quina manera? Simplement ja que els influencers compten amb moltes visites al dia o molts likes a cada hora, les empreses que treballen amb màrqueting els utilitzen diguem com a models d’una manera positiva per promocionar els seus productes o per recomanar alguna aplicació que sortirà recentment al mercat.

Alhora ens preguntem com les empreses seleccionen als influencers per realitzar aquest tipus de tasques, bé simplement seleccionen en aquest cas al youtuber més rellevant o aquell que compti amb molt més carisma i que pugui convèncer a l’espectador sobre el que s’estigui promocionant . I d’alguna manera aquesta promoció realitzada ¿serà recompensada? Bé això depèn al fet que acords hagin arribat el influencer amb l’empresa. Bé també perquè el producte tingui major impacte es solen convidar els influencers als esdeveniments que promocionen la marca, amb això s’aconsegueix que la marca guanyi reconeixement mundial, i així mateix podem ajudar a la persona que va a transmetre aquest missatge a tota l’audiència donant-li un like o simplement subscriure al seu canal.

Les empreses de màrqueting solen donar bunas crítiques als influencers a promocionar el seu producte perquè aquest tingui més reconeixement entre les persones ja que en compartir el vídeo del youtuber o influencer aquest es viralitza d’una manera extraordinària aconseguint arribar a qualsevol part del món.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!