Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

13 de juny de 2019
0 comentaris

L’última actualització de l’algoritme de Google

Arriba una nova actualització de l’algoritme de Google segons un consultor seo

seo
Per mitjà d’un missatge a Twitter, el gegant de Mountain View ha confirmat l’última actualització de l’algoritme de Google que es va realitzar el passat 12 de març, i tot i que no ha brindat dades específiques sobre quins són aquests canvis, les primeres dades parlen un gran impacte en la visibilitat de molts llocs web.

Encara és una mica precipitat dir molt més sobre el que aquesta actualització de l’algoritme de Google significarà per al teu posicionament SEO, molt menys quan tot just començaran a veure els resultats tangibles d’aquest canvi en els resultats de cerca.

En qualsevol cas, hi ha hagut webs que han millorat molt la seva visibilitat després d’aquest últim canvi. D’acord amb les dades publicades, el medi especialitzat en tecnologia, eCommerce i màrqueting TechCrunch va millorar un 19,21% en aquest paràmetre. El cas més cridaner és el de Justinbiebermusic.com, que va augmentar més d’un 95% la seva visibilitat.

Què pots fer per mantenir el teu posicionament
En preguntar si aquesta nova actualització del nucli ha revertit les actualitzacions del nucli anteriors, Google només ha afirmat que es troben “millorant constantment els nostres algoritmes i avancem per millorar”, cosa que no és un no rotund, de manera que aquest canvi podria tenir com a objectiu millorar alguns dels problemes que tenien amb les actualitzacions bàsiques anteriors.

“Aquesta va ser una actualització notable que ens va semblar justificat confirmar” va assegurar Google a motor de cerca Land. “Però està lluny de ser l’actualització més important que hàgim realitzat” el que implica que aquesta actualització és gran a comparació d’altres, però no substancial.

I ara què pots fer per millorar o mantenir el teu posicionament? Cal recordar que Google continuarà llançant actualitzacions al seu algoritme, de manera que mentrestant, has de seguir amb les recomanacions habituals:

Concentra’t en la intenció de recerca dels usuaris.
Crea contingut original i de qualitat, que sigui útil per a la teva target.
Utilitza paraules clau que porten l’usuari a les teves pàgines, per descomptat en concordança amb la seva intenció de cerca.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!