Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

13 de juliol de 2018
0 comentaris

Les xarxes socials

Les xarxes socials com a mètode per crea personal branding

Les xarxes socials són el mètode de comunicació més important en l’actualitat, fins i tot és un excel·lent mètode per crear el teu personal branding o marca personal d’una manera molt senzilla. Ull, senzilla en el sentit que no es requereixen tràmits burocràtics, però d’resta és un tema al qual se li ha de dedicar temps i esforç.

La marques personals són aquelles que portem cada un de nosaltres i en molt casos ni ho sabem; podem associar-lo a la personalitat de cada individu però vist des d’una manera comercial, on amb el teu enginy, creativitat, eloqüència, i altres qualitats pots crear una marca amb el teu nom.
Tot dependrà del que vulguis, però les marques personals poden donar molt potencial si saps administrar-les. El primer que cal tenir en compte és identificar el teu potencial, és a dir, com vas a enfocar la teva marca personal, i per això les xarxes socials són el mitjà ideal per logara aquesta vinculació.

Una altra dada interessant que has de saber és que les RRSS van néixer amb tres objectius clars, els quals són: comunicar-se, compartir i connectar-se. Aquests tres elements són les barreres que et separen de l’èxit amb la teva marca personal.

Un punt a tenir en compte és que a les RRSS poden tenir múltiples personalitats, cosa que has de tenir clar per evitar confondre i tenir un comportament equivocat en els perfils personals. La teva marca personal no es pot lligar amb el teu compte personal, és a dir, la marca que representa el teu nom ha de tenir qualitats diferents a les que té el teu compte personal, familiar o de diversió. La teva marca personal és la teva professió, no les barregis.

Aprèn a diferenciar a les xarxes socials d’acord al seu potencial

El món de les xarxes socials és molt ampli, tot i haver tres que capten l’atenció del 90% dels usuaris ha altres alternatives, i cadascuna té una audiència específica, però totes tenen alguna cosa en comú i es fan servir per comunicar-se, compartir i connectar-entre ells.

Si vols un perfil professional teva opció és LinkedIn, la qual té tot l’escenari ideal perquè mostris el teu potencial professional, habilitats, destreses, estudis realitzats. És una mena de full de vida professional a RRSS.

El Twitter és més informatiu, en el pots comunicar notícies, esdeveniments o trobades molt genèrics i per a un tipus d’audiència específic. El Instagram és més explosiu, és a dir, és per a tot tipus de persona, ja que permet barrejar diversos escenaris en una mateixa plataforma.

font:seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!