Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

4 d'octubre de 2018
0 comentaris

Les etiquetas en SEO

Millora les teves meta descripcions  per aumentar  l àtracció del click

Les meta descripcions són etiquetes que ajuden al SEO a millorar l’aparença de la teva web davant dels usuaris. La forma en què això influeix permet que el teu portal web tingui una major visibilitat o no dins de la llista de motors de recerca.

La participació d’aquestes etiquetes es basa en la descripció general i detallada de què fa la teva web.

Aquesta informació és de vital importància per als motors de recerca com Google, perquè els usuaris poden visualitzar aquesta informació als resultats de recerca de Google. L’ideal és que estiguin ben redactades i siguin atractives.

Aquestes etiquetes es troben en el llenguatge HTML de la pàgina web. En elles s’han de col·locar les urls,els títols, las meta descripcions, i els h1.Aquestes etiquetes són totalment transparents per als usuaris que realitzen la cerca. Per lo que sí representa una gran utilitat són pels cercadors, que a partir d’aquesta informació ,poden considerar mostrar si la teva web es rellevant o no davant la recerca.

Això és important ,ja que, sense això el cercador pot considerar igualment que la teva pàgina web és de gran ajuda, però quan es mostra o es fa visible, el usuari no el veu com rellevant, ja que la seva intenció de recerca no té res a veure amb el que ofereixes sino tens una etiqueta adecuadament optimitzada per Google. Això repercutirà negativament en el vostre rànquing i els indicadors de rendiment.

Les meta descripcions han de ser:

Lo primer és que han de ser descriptives. No poden ser ambigües i han de ser totalment clares i transparents. En aquest punt la sinceritat es un valor  importantíssim. Per altra banda, la teva proposta ha de ser irresistible, amb l’objectiu que el usuari no tingui més opcions que entrar a la teva web. Una vegada dins, haureu d’ajudar a que l’usuari mantingui una llarga estancia dins el  teu lloc web.Quant més llarga es la estancia, més rellevant será la teva web per Google.

Aquestes meta descripcions han de tenir també límits en la longitud, és a dir, la teva oferta ha de ser breu però completa. Eviteu caure en falses promeses i proposeu el que realment ha de tenir. Una descripció de 156 caràcters és ideal per explicar tot el que fas sense perturbar a Google ni als usuaris.

Font del article:Experta en posicionament web natural judith sauch ( seo barcelona)

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!