Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 d'octubre de 2018
0 comentaris

Errors que limiten conversions de la teva web

Com és possible que tot i que tinguem trànsit al web prou feines pot convertir-se? Sens dubte, una pregunta que milers de webmasters que es troben preocupats pel nivell d’assoliment d’objectius dels portals, es fan.

No obstant això, quan ingresses a la pàgina intentes convertir-la moltes vegades et quedes amb la sensació que el problema no és que hi hagi poques conversions sinó que algú hagi aconseguit convertir-la. Per tal motiu, et anem a explicar alguns errors que limiten les conversions de la pàgina web.

Errors que no permeten les conversions del web

1. Formularis que no funcionen

Si el teu formulari no funciona,com serás capaç d’aconseguir els leads? Moltes vegades aquest error sol ser elemental com els connectors quan són mal configurats o, pot ser que els formularis si funcionen però la conversió és enviada a un altre correu electrònic per error. Pel que, és recomanable comprovar el funcionament dels formularis i revisar-lo a veure un senyal que no funciona com es deu.

2. No comprovar la versió mòbil

D’altra banda, gran quantitat de administradors web s’encarreguen de revisar que la conversió del web funcioni correctament, però tot s’obliden de la versió mòbil. A causa de que l’augment de trànsit mòbil ha anat en augment des de fa molt temps ja que l’usuari té la capacitat de convertir amb ajuda del telèfon mòbil.

3. Demanar informació innecessària per realitzar la conversió

La majoria dels portals web es caracteritzen per sol·licitar massa informació a l’usuari en el moment d’alguna compra, el que pot fer que el client abandoni el procés a mig camí. El recomanable és que demanis només la informació que creguis necessària per poder dur a terme el procés de compra.

4. Distreure a l’usuari de l’objectiu principal

La pàgina de conversió ha d’estar totalment orientada (perdoneu la redundància) a la conversió. Per això, hem d’evitar de totes totes qualsevol distracció que pugui fer-nos perdre un lead.
Exemple, es deu evitar com sigui els excessos d’enllaços deguts al fet que, si ja es té a l’usuari on es desitja ¿per ajudar-lo a voler anar-se’n?

Els administradors web estan molt obstinats a col·locar botons socials que siguin visibles en les pàgines del producte perquè, capaç, hagin sentit que les xarxes socials són de gran important i no tenen en compte que gran quantitat d’usuaris fan clic en aquests botons que, de vegades , els porta a altres perfils abandonant la conversió.

5. Oferir només un mètode de pagament

Has de buscar la manera que la forma de realitzar pagaments sigui completament fàcil per a l’usuari. Cadascun dels usuaris té una preferència específica: potser alguns prefereixin cancel·lar per transferència bancari però altres vulguin cancel·leu via PayPal i, al mateix temps, també hi ha persones que desconfien en l’internet i prefereixin cancel·lar contra reemborsament.

Pel que, sempre és important que se li ofereixi a l’usuari diversos mètodes de pagament per a fer el procés de compra agradable i que desitgi tornar.

6. L’usuari no sap ben bé què és el que ha de fer

Cal tenir en compte que també hi ha processos de compra bastant enutjós que porten l’usuari a pensar què és el següent que deu fer. Però no t’enganyis, amic: la majoria dels usuaris detesta o avorreix fer servir la lògica del web, has de buscar la manera que el procés de compra sigui intuïtiu o, ràpidament ells abandonaran el portal sense haver realitzat tan sols, una compra.

Per això, la consecució de conversions ha de seguir un procés lògic. Per fer-ho més clar, et plantegem el següent: Hi va haver una vegada un ecommerce on l’afegir qualsevol producte a la cistella no passava gran cosa. A l’estona, vam poder comprovar que hi havia un moment on un punt del menú -que no era visible a la portàtil- havia afegit aproximadament 2 centímetres d’ample per 1 de alt que molt poques vegades ressaltava el disseny.

7. Prioritzar els cupons de descompte sobre la compra

D’altra banda, també de gran freqüència que es trobi en els portals, al moment de pagar, es col·loqui el conegut botó introdueix el teu cupó davant del botó de compra.

No obstant això, la majoria de vegades el botó de cupó ressalten més que la mateixa pàgina quan el botó de comprar mig ressalta.

8. Obligar l’usuari a registrar

La majoria dels ecommerce obliguen els usuaris a registrar-se al moment de voler realitzar una compra per així poder realitzar accions de email màrqueting. No obstant això, a part de fer que el procés sigui molest, també es genera desconfiança en els usuaris, els quals poden començar a sospitar que al moment d’omplir les seves dades, siguin omplerts de spam.

Font del article:agencia seo barcelona experts en posicionament web

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!