Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

29 de juny de 2018
0 comentaris

Els mitjans socials

 

Els mitjans socials han interromput el món del màrqueting.

Facebook
Facebook està etiquetat com el lloc més popular de les xarxes socials a partir d’avui. La creació de la pàgina de Facebook de la vostra empresa és una eina que no funciona.

Quan s’iniciï, creeu la pàgina “Quant a mi” tan interessant i informativa com sigui possible. Assegureu-vos que el vostre públic pugui trobar fàcilment maneres de contactar-vos publicant el vostre lloc web i la informació de contacte. A més, recordeu publicar una foto atractiva per a la portada i la foto de perfil de la vostra pàgina.

Una altra cosa a tenir en compte és involucrar-se amb el vostre públic. El vostre objectiu a l’hora de publicar hauria de ser atrapar l’atenció dels vostres seguidors i fer que participin en les vostres publicacions.

Hi ha casos en què tingueu molts seguidors, però només uns pocs prenen temps per llegir les vostres publicacions. I això és un malbaratament enorme dels vostres recursos.

A continuació us oferim algunes de les coses interessants que podeu publicar per mantenir la vostra audiència compromesa:

-Fets
-Preguntes
-Cites de fotos
-Diversos videos
-Memes
-Enllaços a articles interessants i inspiradors

Per descomptat, no podeu esperar augmentar les vostres vendes a través de Facebook sense fer un esforç i atraure el vostre públic.

Instagram
Instagram és famosa per ser un lloc social de compartir fotos. Però, de vegades, les oportunitats per a les empreses poden començar a partir d’una sola foto que “es va agradar” i que va compartir milers de persones en diferents àmbits de la vida. I Instagram és la plataforma perfecta per a això.

Per començar el viatge de Instagram, hem inclòs tres coses per tenir en compte.

Mostra els vostres productes bé
Les fotos són realment imprescindibles quan intenteu vendre un producte. Sense ella, és menys probable que els vostres públics confiïn i comprin de tu.

No feu una foto i després publiqueu-la a l’instant; Feu un esforç i proveu per què la gent hauria de comprar els vostres productes simplement mostrant-los la foto. Ni tan sols haureu de comprar equips cars; també podeu utilitzar el vostre telèfon intel·ligent per a la fotografia de productes.

Executar un concurs
Qui no gaudeix de jocs divertits, especialment amb recompenses? Una altra manera d’augmentar les vendes a Instagram és executar un concurs al vostre feed. Això segurament captarà l’atenció del públic i és una excel·lent manera d’ajudar a millorar els seguidors de la vostra empresa.

Utilitza les històries d’Instagram
Les històries d’Instagram són una de les seves últimes actualitzacions. Podeu fer fotos i breus vídeos dels vostres productes o serveis i publicar-los. El temps que publiqui està limitat a només 24 hores, però apareix a sobre dels seus feeds i és més probable que ho vegeu.

Twitter
Twitter és una de les plataformes de mitjans socials més utilitzades i famoses del món. Molta gent pensa probablement que l’únic objectiu de Twitter és donar informació i notícies als seus seguidors. Tanmateix, també és possible utilitzar Twitter per vendre els vostres productes. Amb els seus grans seguidors a tot el planeta, la publicitat a Twitter és una bona opció.

Connecteu-vos amb els influenciadors
La base d’usuaris de Twitter és massiva. Hi ha famosos, famosos bloggers, líders comunitaris, periodistes i altres persones que podeu arribar a això dins del vostre nínxol. Aquestes persones han establert els seus seguidors perquè col·laborar amb ells pot ajudar a augmentar les vendes.

Utilitzeu els hashtags correctes
Penseu en els hashtags com a categories de cada publicació. Hi ha persones populars i les altres no tant. Però fins i tot amb poca popularitat, cada hashtag té el seu públic específic. Afegir-lo a les vostres publicacions pot ajudar al vostre públic a trobar fàcilment el vostre negoci.

Construeix relacions
Twitter és àmpliament utilitzat per connectar-se i generar relacions perquè l’utilitzeu per implicar-se activament amb els vostres seguidors. A la gent els agrada quan senten que el negoci amb el que parlen els pot entendre i no sona com un robot quan respon, de manera que sempre ho mantingui personalitzat.

Pinterest
Pinterest és un dels líders a l’hora d’impulsar les vendes a les empreses. A més, el 72% dels usuaris de Pinterest ho utilitzen per cercar i decidir què comprar quan fan compres fora de línia. A continuació es mostren les nostres suggerències sobre què fer a Pinterest per millorar les vendes.

Cupons
Els cupons són molt populars a la comunitat. Quan afegiu les paraules gratuïtes, descomptes, ofertes i cupons, hi ha més possibilitats que obtindreu visitants.

Utilitzeu el botó “Pinteu”
El botó Pin it s’afegirà al lloc web de la vostra empresa. Sempre que facin clic en aquest botó, poden afegir les vostres fotos directament a les seves plaques Pinterest. Com més es fixin les teves fotos, més gent arribareu.

Snapchat
Snapchat, sens dubte, un dels principals contendents en les plataformes de les xarxes socials. Compta amb més de 178 milions d’usuaris actius a partir de l’any passat. Tot i que Instagram és famós per les fotos estèticament agradables, Snapchat és principalment per a vídeos ràpids.

Si decideix augmentar les vendes a través d’aquesta plataforma, aquí teniu el que podeu fer:

-Influenciador de màrqueting
-Enviar ofertes exclusives
-Creació d’un Geofilter sota demanda

Tot i que Snapchat encara té un marge de creixement, continua sent una manera creativa de comprometre’s amb la vostra empresa i, finalment, guanyar vendes.

FONT:agencia marketing online barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!