Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

5 de juliol de 2018
0 comentaris

Els factors de Valor web per Google

¿Els factors que més valora Google en una web, quins son?

Segons un consultor seo, els principals son la edat del domini i autoritat, indicadors proxy: IP, publicitat de dades Whois, ocurrència de paraules clau, regionalitat, etc.

Seguretat del lloc web garantida per HTTPS. Google ha posat èmfasi en la importància de i va prestar especial atenció a aquest factor a principis d’any. Llavors, si encara està utilitzant el protocol SSL, hi ha la possibilitat de corregir això.

Qualitat del contingut: la seva longitud, amplitud; ús d’imatges, vídeos, infografies i taules. La correcció del marcat H1-H6, la densitat de les paraules clau en el text segons indica un consultor SEO expert.

Títol i la Descripció amb el text mateix també s’han d’afegir a la llista.

Mobile-Friendly

Aquest factor és d’importància crítica no només per als motors de cerca, sinó també per als usuaris. La recepta de l’èxit és bastant simple: com més exactament es representi el seu lloc web a telèfons intel·ligents i tauletes, més a prop estarà d’assolir els objectius de conversió: compres, subscripcions a blogs, afegir favorits, ordenar serveis.

Velocitat de càrrega de la pàgina web.

Aquest factor és més rellevant per als visitants. Un ha “accelerar” la pàgina a 1-2 segons, ja que la càrrega més llarga afectarà la taxa de rebot, el temps de la sessió i, per descomptat, també la conversió. Redueixi al mínim la quantitat de scripts que es descarreguen de fonts de tercers, utilitzeu compressió d’imatges gzip, emmagatzematge en memòria cau i oblideu-vos del dispositiu de marcs, ja que influeixen negativament en el seu lloc web.

Trànsit de les xarxes socials.

Perfil d’enllaç: el nombre de dominis que fan referència al seu lloc web, enllaços d’enllaç, qualitat de domini, implantació, etc.

Seo Local

Afectarà principalment llocs web comercials. Si el seu lloc web, per exemple, està a la part superior dels serveis de neteja de la República Txeca, Google seguirà utilitzant els resultats de cerca regionals. Quan un usuari de Praga vulgui sol·licitar serveis de neteja, els motors de cerca mostraran principalment el lloc web i les oficines de les empreses més properes a la ubicació de l’usuari al mapa.

Pel que fa al perfil de l’enllaç o la quantitat de dominis que fan referència al seu lloc web, també patiran certs canvis: els motors de cerca prestaran més atenció a l’afiliació amb la regió del domini: (.au-.au), (. ch-.ch), (.de-.de) i així successivament. També ha d’intentar augmentar el trànsit de referència, ja que té un gran impacte en la representació del lloc web i la credibilitat als ulls dels motors de cerca.

Plug-ins d’emmagatzematge en memòria cau, com la memòria cau més ràpida de WordPress per WordPress i Jot Cache per llocs web de Joomla i Optimitzar la velocitat de resposta del servidor.

És útil aplicar Google AMP

Proveu la correcció de la correcció de tot el lloc web i de cada imatge en Android, iOS i en diferents navegadors. D’acord amb una investigació recent de Statista, el creixement del trànsit de dispositius mòbils va ser del 43,05% en el tercer trimestre de 2017 i registra un augment del 3% cada trimestre.

Dirigeixi la seva atenció al contingut i la plenitud de la presentació. Troba l’equilibri correcte entre la longitud del contingut i la precisió de la informació. Aquest aspecte és molt important no només per als blocs temàtics, sinó també per als llocs web comercials, quan parlem de descripcions de productes i serveis amb preus, característiques i comparacions. Esteneu el nucli semàntic del lloc web amb consultes de baixa freqüència. Segons l’informe de Google, es reben 1 de 5 consultes de recerca de la recerca per veu.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!