Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 de febrer de 2020
0 comentaris

¿El que fan les agències de màrqueting?

Les agències de màrqueting t’ajuden a aconseguir més vendes aprofitant diferents tàctiques de màrqueting per atraure teu client ideal.

Els serveis que ofereixen les agències tendeixen a variar molt, però en general, pots esperar obtenir aquests serveis:

Google AdWords

Google AdWords és una gran manera de captar l’atenció dels clients potencials just en el moment en què són conscients que tenen un problema. La majoria de la gent recorre a Google per trobar solucions als seus punts febles, així que fer una campanya d’AdWords adreçada a aquests clients potencials pot ser molt rendible.

SEO

Aconseguir que els teus articles ocupin un lloc destacat en la recerca no es tracta només de crear “consciència de marca” o d’aconseguir més visites a les pàgines. Hi ha més que això. A l’aconseguir que el seu contingut ocupi un lloc destacat en les recerques, podrà captar clients potencials en l’etapa perfecta de el viatge de comprador, ‘just quan s’adonen que tenen un problema i necessiten la seva solució!

Publicitat a Facebook

Les característiques de focalització de Facebook, combinades amb la seva enorme base d’usuaris, el converteixen en una plataforma fantàstica perquè pràcticament qualsevol empresa vegi un saludable retorn de la inversió. Pots apuntar per gènere, nivell d’educació, ingressos, ubicació, interessos, actualitzacions d’estat i fins i tot esdeveniments importants de la vida.

Publicitat en vídeo

YouTube arriba a més joves de 18 a 49 anys que els 10 principals programes de televisió en horari estel·lar en els EUA L’audiència massiva combinada amb l’augment de la participació que ve amb el màrqueting de vídeo també fa que els anuncis de vídeo siguin un gran lloc per veure el retorn de la inversió. Els anuncis de vídeo poden estar orientats per factors demogràfics, comportament en línia, ubicació, interès, canal de YouTube i més.

Màrqueting mòbil

Més de el 50% de les recerques mòbils condueixen a la compra. Quan aquesta recerca està relacionada amb un negoci local, aquest nombre és encara més gran: el 78% de les recerques mòbils locals donen lloc a compres fora de línia, i els termes de cerca indiquen també una alta intenció de compra. Hi ha una varietat d’opcions que les agències tenen quan es tracta de publicitat mòbil, com anuncis mòbils a YouTube, publicitat en aplicacions i campanyes per impulsar la instal·lació d’aplicacions mòbils.

 

Màrqueting de continguts

El màrqueting de continguts és el combustible que ha construït molts negocis multimilionaris. La majoria de les empreses pensen que crear contingut és escriure unes quantes entrades de bloc cada setmana i posar-les en un lloc web. Però aquells que es preocupen per les vendes per sobre de la mètrica de la vanitat s’adonen que és més complicat que això. Els serveis que les agències poden oferir dins de l’màrqueting de contingut inclouen la generació d’entrades de bloc, la creació d’infografia, la redacció de SEO, l’anàlisi de contingut i la promoció de mitjans socials.

Màrqueting per correu electrònic

El correu electrònic segueix generant el major retorn de la inversió per als comerciants, fins i tot amb totes les noves xarxes socials que apareixen. De fet, per cada dòlar gastat, l’email màrqueting genera 38 dòlars a canvi. Les agències poden oferir serveis com la creació de llistes, la participació en la seva llista perquè no es refredi, la segmentació o l’optimització de la seqüència de autocontestadores.

Com triar les millors agències de màrqueting digital segon la agencia marketing digital mentedigital.

A la fi de el dia, hi ha un factor principal que determina si el seu lloc obté vendes o no: ¿estan els seus visitants prenent l’acció que vostè vol que prenguin? Això vol dir tenir el lloc correcte UX, el disseny de la forma, i altres elements per impulsar la seva generació de clients potencials i conversions. Els serveis de l’agència en aquesta àrea podrien incloure l’anàlisi de la ruta de conversió, l’establiment d’objectius CRO, la identificació de les mètriques de conversió i la recopilació de dades dels visitants del lloc web.

Alguns organismes estan més especialitzats que altres, però en general, ofereixen alguna variació dels serveis esmentats anteriorment.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!