Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

7 de maig de 2019
0 comentaris

Concepte de Paraula Clau short tail

Què és una Paraula Clau short tail?
Una Paraula Clau short tail és una keyword bastant escarida i, a més, molt general. Es caracteritza perquè està vinculada a recerques amb una gran quantitat de resultats i, per tant, amb una elevada competitivitat, com també per ser una molt bona manera d’atraure trànsit, tot i que aquest no ha de ser útil.

Parlem de termes molt generals que, a més, no solen abastar més d’una o dues paraules. Aquesta és la primera de les tres classificacions de les keywords que es pot fer en funció de la seva extensió i de l’específic de la seva continguts, quedant darrere d’elles tant les paraules clau middle tail com les long tail, molt més concretes i específiques.

Aquest tipus de paraula clau pot gaudir de milions de recerques cada dia, el que les converteix en quelcom força atractiu per buscar posicionament. El seu problema és que els usuaris que arribin a la web a través d’ella poden no estar interessats en el que ofereix la marca, per aquest motiu es parli d’aquest trànsit com un que pot ser inútil, tot i que augmenti el nombre de visites .

Les cerques més genèriques són les que responen al concepte de paraula clau short tail. Coses com “sabates” o “telèfons mòbils” són les keywords que porten a enormes llistes de resultats a Google, a un terreny on la competència és enorme.

Per a què serveix una Paraula Clau short tail segons una agencia marketing digital

Una Paraula Clau short tail serveix, en primera instància, perquè un contingut pugui posicionar en cercadors amb facilitat. Més enllà d’això, la seva finalitat és la de portar una publicació a una audiència enorme, el que permet apropar-se a diferents nínxols i segments de població, al mateix temps que s’atrauen visites que donin visibilitat al web.

El seu problema és que, com dèiem, en ser una cosa tan genèric pot generar visites que no siguin útils per a la marca i, per tant, no es tradueixin en conversions. Tot i això, és una bona forma d’aconseguir visibilitat, sempre que s’aconsegueixi una bona posició superant a l’altíssima competència que sol haver-hi.

Aquest caràcter genèric és el que defineix a les paraules clau short tail i és, precisament, el que fa d’aquestes paraules un bon exemple per il·lustrar el tipus de keyword del que parlem.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!