Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

28 de maig de 2019
0 comentaris

¿Como es el perfil de un seo manager?

¿Quines són les funcions d’un experto SEO?

En saber com és el perfil de seo manager, també hi ha les diferents funcions d’un especialista SEO. Així que a continuació t’explicarem de què tracta:

Un especialista Seu, ajuda a armar les estratègies digitals

En l’àmbit de mitjans digitals, l’especialista seu, ajudarà armar les estratègies de digitals. Perquè, ja que és expert en el tema, pot brindar informació clau per poder aconseguir un bon posicionament web.

Un clar exemple, és que si es vol arribar a més persones mitjançant una publicitat, aquest professional, sabrà quines paraules claus utilitzar, algunes il·lustracions, també les notícies relacionades amb el tema. Tot això, per arribar a la meta.

Una funció del seu, és aconseguir el posicionament web dels projectes

Com ja hem vist en l’anterior exemple, un funció del seo per aconseguir el posicionament web dels articles. És així que treballa de la mà amb els redactors, o ja sigui el mateix el mateix pot verificar els treballs, per saber si té els elements claus per complir amb el contingut.

Perquè és molt difícil realitzar contingut de qualitat, i que aquest li agradi al públic. Per això, el seu, utilitza eines com Google Adwords, per veure com és el nivell de cerques dels temes del que es volen redactar. A més si es vol saber una mica més d’aquesta eina, es pot portar un curs de Google Adwords.

El seo manager està al cas dels resultats de les mètriques dels projectes

En haver creat una campanya de publicitat a google ads, o saber el posicionament del seu article per aconseguir conversió. El seo manager, comença a utilitzar eines com Google Analytics, per començar a mesurar els indicadors KPI o les mètriques del projecte. D’aquesta manera, saber si el seu treball va arribar a ser reeixit o simplement no va funcionar. Per saber l’anàlisi completa, es deu un portar un curs de Google Analytics.

Un consultor  seo, es preocupa per l’estudi de les paraules claus

Se sap que per poder crear leads, campanyes d’anuncis, conversions i més, és indispensable utilitzar les paraules claus. Un analista de SEO, sap sobre l’estudi de les paraules claus, a més de quins utilitzar específicament per a un tema. D’altra banda, una de les seves eines que més utilitza és Google Adwords, amb la qual pot veure l’anàlisi i mètriques de cada paraula escollida.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!