Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

23 de juliol de 2019
0 comentaris

¿Com pot aportar Instagram a la millora de la posició SEO?

¿Com pot aportar Instagram a la millora de la posició SEO?

Quan ens referim al posicionament SEO es parla de l’optimització d’un lloc web per millorar la seva posició en els resultats dels motors de cerca. Dit d’una altra manera, es tracta que la pàgina o el lloc web sigui la primera opció llançada pels cercadors.

Hi ha diverses eines que proporcionen ajuda per millorar el posicionament SEO, el dia d’avui parlarem sobre una molt important: Instagram. Benvolguda per molts com una xarxa social que et convida només a compartir fotos i contingut audiovisual, però, avui mostrarem com aquesta plataforma pot convertir-se en el millor aliat quan ens referim al posicionament SEO.

Definida com una xarxa social i al seu torn com una aplicació mòbil es presenta Instagram, plataforma que permet als seus usuaris pujar imatges i vídeos afegint diversos filtres, colors, marcs, textos; a més d’això permet la comunicació entre seguidors.

Aparentment aquesta aplicació sembla no tenir molta rellevància, però si s’observa detalladament s’ha convertit en una de les eines per a la comunicació, màrqueting, difusió i maneig de contingut. Avui en aquest post li comptarem com pot aprofitar les novetats d’Instagram per augmentar el seu posicionament SEO.

Noves actualitzacions d’Instagram:

Des de fa algun temps Instagram ha estat presa pels directors de Facebook i des de llavors no han parada de sorgir els canvis en aquesta plataforma. El que va començar com un simple àlbum de fotos, avui és apreciada com una eina per comunicar-se, vendre i comprar diversos productes.

Fa poc van ser comunicades certes actualitzacions a Instagram, millores en les Stories Ads i ajustos per millorar l’experiència de l’usuari. A continuació, mostrarem algunes d’aquestes actualitzacions:

 Les URL no seran eliminades de les aplicacions: És un de les actualitzacions més importants ja que a partir d’aquest moment ja no s’eliminaran les URLS mostrades en els continguts, és a dir, que els creadors podran vincular-se amb el producte a través d’etiquetes específiques.

 Recaptació de fons: Això s’aprecia molt més als Estats Units; Instagram es troba involucrant-se amb la recaptació de fons per a apersonas o ens més necessitats és per això que a partir d’aquesta actualització podràs accedir a la campanya a través d’una etiqueta especifica.

 Nova càmera: Actualment Instagram es troba desenvolupant una manera per pujar contingut a les Stories Ads que no només es limitin a la publicació de vídeos o imatges si no també la creació de contingut, és per això que s’estan desenvolupant algunes adhesius, gif i tipografies perquè l’usuari pugui crear contingut sense necessitat de postejar una foto.

Seowebconsultora agencia seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!