Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

22 de juny de 2018
0 comentaris

Com optimitzar per a la recerca per veu

Com optimitzar per a la recerca per veu?

Inspirada en una presentació recent en SMX West, la columnista Sherry Bonelli analitza per què les petites empreses i els especialistes en màrqueting de cerca local han de pensar en la recerca per veu.

La forma en què les persones busquen informació en línia està canviant. Cada vegada més, les persones utilitzen la recerca per veu en els seus telèfons intel·ligents, tauletes o assistents de veu (com els dispositius Amazon Echo o Google Home) per buscar informació a Internet. Siri és la teva millor amiga si estàs fent servir un dispositiu d’Apple, la recerca de veu de Google és popular en els dispositius amb Android i Cortana de Microsoft és útil en el teu PC i telèfon intel·ligent en usar la seva aplicació:

Segons Hitwise, gairebé el 60 per cent de les cerques es realitzen ara en un dispositiu mòbil. Amb més i més persones que fan servir dispositius mòbils per buscar, les persones sovint troben que és més fàcil fer servir la seva veu per buscar en lloc d’escriure en pantalles petites.

Això significa que els professionals de SEO necessiten començar a pensar sobre el contingut i el SEO de manera diferent.

La cerca per veu és un tema candent entre els professionals de SEO amb visió de futur. En SMX West 2017 el mes passat, benu Aggarwal va tenir una sessió popular sobre el tema, “Optimitzar el contingut per cerca per veu i assistents virtuals”. Durant aquesta sessió, va donar alguns consells sobre com els SEO poden començar a pensar i planificar un tipus diferent d’estratègia de cerca per cerques de veu.

Un nou món per a la recerca

Els dispositius mòbils, telèfons intel·ligents i dispositius domèstics intel·ligents amb assistents digitals com Siri, Cortana, Alexa i l’Auxiliar de Google estan envaint les nostres vides.

Aquests nous dispositius de veu i tecnologia fan que sigui més fàcil que mai que la gent simplement feu una pregunta i obtingui informació del dispositiu. Això permet una forma més natural d’interactuar amb màquines usant una veu conversacional. Usant la seva veu, ara pot reproduir música, encendre llums, buscar una pizzeria local, demanar productes i obtenir informació sobre tot, des de notícies d’última hora fins el clima.

I la interconnectivitat entre diversos dispositius és una part interessant de la tecnologia de cerca per veu. Per exemple, un consell de Google Home fins i tot pot aparèixer en el seu escriptori, oferint-consells sobre com pot utilitzar millor el seu assistent de veu de Google Home:

Google-Home-Prompt-Appears-On-PC-Desktop
Durant la seva presentació de SMX West, Aggarwal va compartir les següents estadístiques:

SMX-veu-recerca-presentació
Aquesta diapositiva mostra la importància de la recerca mòbil i local. Però, ¿com podria el factor de recerca de veu?

Segons l’Informe de Tendències d’Internet 2016, la recerca per veu està guanyant ràpidament quota de mercat:

Augment en la recerca de veu

El 2015, es van enviar 1.7 milions de dispositius de veu. En 2016, aquest nombre va augmentar a 6.5 milions de dispositius. VoiceLabs prediu que el 2017 s’enviaran 24.500.000 de dispositius de veu.

La gran pregunta per als professionals de SEO és: com es crea un contingut i una estratègia de SEO per a aquesta nova forma de recerca?

Com optimitzar per a la recerca per veu

Des que els motors de cerca es van introduir per primera vegada al corrent principal a mitjans de la dècada de 1990, els usuaris han après a introduir succintament frases de paraules clau per a cercar informació a Internet usant un PC. A diferència de les frases de paraules clau de cerca que escriu a l’ordinador, la recerca per veu és més natural i de to de conversa. La cerca per veu també sol ser mòbil i, sovint, enfocada localment.

Per exemple, quan vaig viatjar a San José per SMX West, el meu telèfon intel·ligent sabia on era físicament ubicat. Així que quan vaig buscar un restaurant, el meu telèfon va anticipar on era (no a Cedar Rapids, Iowa), i els resultats de recerca dels restaurants estaven tots a San José.

Com que són més conversacionals, les consultes de cerca de veu també solen ser més llargues que les consultes de cerca de paraules clau de text típiques.

És important recordar que l’objectiu d’aquestes noves tecnologies és que el dispositiu brindi els millors resultats per als cercadors en moviment. Per fer això, els dispositius intenten trobar fragments de contingut fàcilment identificables, breus i rellevants per enviar de tornada al cercador. Aquí hi ha alguns consells que poden ajudar a optimitzar la recerca per veu.

 

FONT:seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!