Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 de febrer de 2020
0 comentaris

¿Que fa una agencia seo?

Què és en realitat el SEO?

SEO significa Search Engine Optimization (optimització de motors de cerca).

Encara que podem utilitzar tots els termes tècnics i l’argot per descriure el SEO, en poques paraules, i com el nom ho suggereix, el SEO és simplement una optimització, o més exactament, una sèrie de optimitzacions que s’implementen en un lloc web, de manera que el lloc web pugui posicionar-se millor a la pàgina de resultats de l’motor de cerca (principalment de Google).

És un concepte erroni molt comú pensar en el SEO com un mètode secret, un esquema per fer-se ric ràpidament per d’alguna manera enganyar l’algoritme de Google perquè el lloc pugui tenir un millor rànquing. No podria estar més lluny de la veritat.

En canvi, les optimitzacions implementades en el SEO es realitzen principalment perquè el nostre lloc web pugui complir millor amb els objectius de Google (i dels altres motors de cerca), que segons la declaració de la missió de Google és proporcionar la informació més fiable i rellevant per als cercadors humans.

També és un error molt comú pensar que el SEO es tracta de complaure l’algoritme de el motor de cerca. En realitat, el SEO es tracta de ser més rellevant per a la seva audiència humana.

Si el seu contingut i el seu lloc web estan ben optimitzats per als lectors humans, vostè serà elegible per a un rànquing de SERP més alt, i no a l’inrevés. Aquesta és una mentalitat molt important per tenir abans de començar amb qualsevol esforç de SEO o treballar amb una agència de SEO o freelancer.

Amb aquests punts, ara podem estar a la mateixa pàgina sobre què esperar d’un servei de SEO.

 

¿Què fa una agencia seo?

Per reiterar, el SEO és una sèrie de optimitzacions implementades perquè el nostre lloc web pugui satisfer millor les necessitats i preferències de la nostra audiència. D’aquesta manera, Google i els altres motors de cerca poden percebre’ns com a rellevants per a la nostra audiència i pujar més alt.

Basat en això, aquí hi ha els rols i responsabilitats d’una agència de SEO:

 

1. Entendre i / o desenvolupar els objectius de SEO

El primer, i possiblement el més important paper de l’empresa de SEO és ajudar a client a definir els objectius i / o metes específiques de SEO.

D’altra banda, el client ja pot esbrinar els seus objectius de SEO, de manera que la feina de l’empresa de SEO aquí és entendre amb precisió els objectius de el client i discutir els possibles ajustos / reajustaments d’acord amb els millors interessos de client.

És important considerar en aquesta etapa, que el rànquing dels motors de cerca no és l’objectiu final de l’SEO. És només un mitjà per a un objectiu final que pot ser:

Augmentar el trànsit orgànic al seu lloc, un dels objectius més comuns de SEO, però també un dels més importants per a qualsevol negoci

Generar més pistes, un pas més enllà de la simple generació de trànsit, convertint aquest trànsit a prospectes qualificats.

Millorar la presència de la marca  online, força auto-explicatiu, augmentar el coneixement de client sobre la seva marca.

Gestió de la reputació en online, establir la credibilitat de la seva marca i la confiança percebuda per fomentar futures transaccions. Això inclourà assegurar-se que el seu contingut (positiu) es classifica més alt que els negatius.

Vendes de comerç electrònic, fomentant les conversions de vendes a través d’un contingut persuasiu
Per descomptat, aquesta no és una llista exhaustiva, i pot perseguir altres objectius de SEO d’acord amb la missió general del seu negoci.

És important definir correctament els objectius específics, realistes i mesurables perquè afectaran significativament a la forma en què vostè (i l’empresa de SEO) ha d’abordar l’estratègia de SEO:

Específic: com més específic sigui el seu objectiu de SEO, millor podrà definir les paraules clau del seu objectiu i desenvolupar el contingut adequat segons la intenció de l’cercador (més sobre això més endavant)

Mesurable: hauríem de ser capaços de mesurar el rendiment dels serveis de SEO a la consecució d’aquest objectiu mitjançant l’assignació de KPIs i el mesurament de la mètrica correcta.

Realista: com a, assolible. Si és un gran objectiu, podem dividir-lo en fites més petits. Això és útil perquè puguem mantenir la moral del nostre equip, i per facilitar el mesurament del rendiment.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!