¿Que es el SEO WHite?

El White Hat SEO és ètic, un tipus de SEO a què no se li pot objectar res i que promou la qualificació positiva per un motor de cerca. Es realitza mitjançant la construcció d’enllaços orgànics, és a dir, a través d’enllaços naturals a altres webs. La construcció natural d’enllaços es genera principalment a través de l’contingut útil i la popularitat de l’usuari.

Accions de White Hat segons un seo freelance

El white hat SEO inclou les següents tècniques:

Contingut amb valor afegit: “El” Contingut és el rei “s’aplica a l’white hat SEO amb més raó. Només un contingut d’alta qualitat, que ofereixi un valor afegit per a l’usuari, generarà enllaços naturals que seran establerts voluntàriament pels usuaris.

Paraules clau: Una investigació completa de paraules clau, així com el seu ús en textos, imatges, metadades, etc., és més important que mai per al white hat SEO. El farcit de paraules clau no és part d’aquests mètodes.

Enllaços: La construcció d’enllaços no naturals és tabú en el white hat SEO. En canvi, les estratègies de xarxes socials sovint es segueixen per donar suport a la construcció de vincles naturals.

Optimització Onpage: L’optimització Onpage té molt potencial, incloent metadades, l’ús de sinònims, l’optimització de la navegació i cerca de la pàgina, estructures URL significatives i enllaços.

Avantatges de l’white hat SEO

Ell white hat SEO té diversos beneficis per a l’operador:

Cost: A llarg termini, el white hat SEO és més barat que el black hat SEO, ja que no cal reparar les penalitzacions de Google. Un exemple típic és l’eliminació manual i lenta d’enllaços d’spam en comentaris o fòrums de blocs.

Ètica: Els empresaris opten pel white hat SEO per justificar el seu posicionament en les serps als seus visitants només per raons ètiques.

Seguretat: Els llocs optimitzats amb white hat SEO són ​​segurs contra les penalitzacions de Google.
Consistència: El posicionament aconseguit sol ser més estable i en particular, a llarg termini, en comparació amb les pàgines optimitzades amb mitjans injustos, que tenen una alta probabilitat de ser sancionades.

Problemes amb el White Hat SEO

El major problema de l’white hat SEO és el seu abast limitat. Per descomptat, els optimitzadors de motors de cerca poden fer una optimització completa d’una pàgina.

Pel que fa a la Optimització Offpage, les possibilitats són molt limitades, si no vols acabar fent black hat SEO, o almenys ramat hat SEO. Google no permet la creació d’enllaços no naturals en les seves directrius per a administradors web, com els mètodes d’spam o la compra d’enllaços.

Un altre problema és la competència. Si utilitzeu black o ramat hat SEO, la pròpia empresa es veu gairebé obligada a utilitzar els mateixos mètodes per no quedar-se enrere. És difícil superar a una altra web altament optimitzada en els rànquings només amb mesures de white hat pur. No obstant això, si la web que va ser optimitzada amb els mètodes de black hat és posteriorment penalitzada, tindrà un temps molt difícil per posar-se a el dia amb una web que està optimitzada amb mètodes molt nets.

A més, l’alt cost inicial és una barrera per a molts SEOs. El treball d’optimització abans esmentat, que es permet dins de el marc de l’white hat SEO, és molt lent i de vegades complex. El black hat SEO, d’altra banda, és comparativament ràpid i es pot realitzar de manera més rendible. Tot i que a llarg termini, el white hat SEO és més avantatjós en termes de costos.

Rellevància per al SEO

Atès que les opcions de white hat SEO són ​​bastant limitades, no molts SEOs realment es limiten a aquesta àrea. La majoria treballa a la zona grisa (també anomenada grey hat SEO). Això inclou els mètodes de SEO d’white hat, però a el mateix temps empeny més enllà dels seus límits en l’àrea de l’black hat SEO. Es prescindeix dels mètodes de black hat pur, com el camuflatge, les pàgines d’entrada i el correu brossa, però poden, per exemple, crear vincles antinaturals a través de certs mètodes no cridaners.

A llarg termini, el white hat SEO és, però, l’única manera de romandre en la classificació de forma consistent i sòlida. Per aquesta raó, les empreses l’presència a les serps és de gran importància en el futur, han de confiar exclusivament en els mètodes de white hat per no perdre la seva base de negoci d’un dia per l’altre.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *