¿Que es una ecommerce?

Què és el a-ecommerce?

Quan parlem de a-ecommerce segons una agència màrqueting digital fem referència a una forma de comerç molt conegut dins de l’àmbit web, i ha de rebre especial atenció dels encarregats en el sector retail. L’a-ecommerce ha estat creat amb el propòsit de portar el comerç electrònic a un altre nivell, especialment si el mateix és treballat de manera multicanal. La seva evolució es deu a la unió de la realitat augmentada i al comerç electrònic tradicional, d’aquesta manera, els usuaris – clients podran viure una experiència molt més interactiva de la coneguda, optimitzant tot el procés de conversió o compra – venda online.

L’a-ecommerce, Augmented Commerce o, en espanyol, Comerç Augmentat, és una nova tendència en el comerç electrònic, per mitjà de la qual s’optimitza el procés de comercialització, gràcies a la tecnologia de la realitat augmentada.

Amb aquesta tecnologia innovadora el client podrà visualitzar els productes de manera virtual abans d’adquirir-los, millorant notòriament l’experiència de comerç web tradicional. No és d’estranyar que el nou concepte de a-ecommerce suposi una completa revolució dins el Internet, l’ús de la realitat augmentada permet modificar la percepció de les persones, emprar-la per el procés de compra dins de les plataformes cibernètiques representa un gran avantatge per la interacció entre els usuaris – clients i l’empresa o marca.

És important prendre en consideració que el sector del comerç minorista no triga molt temps a incorporar tecnologies noves, i amb l’ús de la realitat augmentada es podrà afegir presència física al procés de comercialització web. Cada dia el sector retail persegueix un objectiu en específic: aconseguir crear una experiència d’usuari – client cohesiva, existent tant en el món analògic com el digital. Per a l’assoliment d’aquesta fita, s’ha de fer ús de la tecnologia com a nexe d’unió entre els dos canals. D’aquesta manera, la realitat augmentada brinda l’oportunitat d’atorgar una experiència molt més interactiva i personal que, sens dubte, canviarà de manera irreversible la forma de comprar.

Per què implementar a-ecommerce?
Per mitjà del Comerç Augmentat, les empreses aconsegueixen proporcionar un gran realisme als diferents escenaris, ja que possibiliten que el client – usuari pugui observar el que, anteriorment, resultava ser una foto plana segons la agencia marketing digital

Aquesta nova modalitat li proporciona sensació de seguretat al consumidor, ja que una imatge mai va a reemplaçar l’experiència directa que brinda la realitat augmentada. Sens dubte, la decisió de compra de l’usuari serà molt més senzilla, i s’han d’observar resultats molt positius, augmentant les vendes i disminuint les devolucions dels productes de manera significativa.

La realitat augmentada és una automatització que proporciona una gran millora a tot el procés de vendes en línia, la qual cosa brinda una major garantia d’un negoci eficaç i rendible. D’altra banda, en implementar aquesta tecnologia innovadora, les empreses o marques podran conèixer de manera més propera als seus potencials clients, millorant així el servei i l’experiència.

El principal benefici de la a-ecommerce se centra en optimitzar l’experiència de l’usuari, simplificant els processos del funnel, la qual cosa facilita la compra i aconsegueix la fidelització del client.

Afegeix un comentari

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *