Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

19 de setembre de 2019
0 comentaris

Concepte de Google My Business

Què és Google My Business?
Google My Business és una eina gratuïta creada per Google per ajudar a tots els negocis que volen posicionar millor a internet. Es tracta d’una plataforma que s’encarrega de vincular un negoci amb un local físic a l’entorn del qual es envoltes. Per a això, compta amb una sèrie de panells i opcions que permeten una gestió ràpida d’informació sobre la ubicació i el contacte, entre altres detalls.

Un sistema que s’encarrega de millorar la visibilitat de qualsevol companyia en base al que es coneix com SEO local o SEO geogràfic. Actualment, atès que Google ara posiciona també sobre la base de la ubicació de l’usuari i dels negocis propers i relacionats amb la recerca que aquest faci, aprofitar bé el servei My Business és crucial per aparèixer en les posicions més adequades aprofitant el context.

Gràcies a Google My Business, els amos de qualsevol negoci poden fer un seguiment de les ressenyes que els usuaris deixen a Google, conèixer les valoracions que fan amb el sistema d’estrelles de la plataforma i dur a terme multitud de tasques relacionades amb la presència física del seu establiment a Internet. Com a eina per visibilitzar un entorn real i facilitar l’apropament als usuaris és, sens dubte, una cosa totalment indispensable.

Per a què serveix Google My Business
Google My Business serveix per dur a terme multitud de tasques de gestió i organització, però sobretot per millorar el SEO del web de qualsevol negoci en base a la seva localització. Permet afegir dades de tot tipus, facilitar les valoracions, connectar directament amb consumidors i audiència, respondre a ressenyes, administrar les dades sense importar des d’on es connecti i fins i tot comptar amb estadístiques personalitzades.

Totes aquestes funcions faciliten el creixement en l’entorn digital de qualsevol marca, fent que aquesta pugui millorar les seves estratègies i la seva reputació a Internet a força d’un bon posicionament i d’un contacte constant amb els seus consumidors. Traient un bon partit al que aquest sistema planteja a través de totes les seves opcions, els resultats s’aconsegueixen amb una rapidesa força notable.

Aprofitant tot això, la nostra posició en cercadors millora, sobretot quan es té en compte la ubicació com indica la agencia marketing digital.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!